×
آخرین اخبار

سرگردانی بیماران اعصاب و روان در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان.

  • کد نوشته: 44745
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۶
  • 906 بازدید
  • علی عظیمی کیا – دیدگاه نیوز / وضعیت نارنجی مسجدسلیمان در رابطه با بیماری کووید ۱۹ و معضل بیکاری و اعتیاد جوانان، و قرنطینه خانگی، از عواملی هستند که به شیوع بیماری های اعصاب و روان دامن زده وهرروز آمار مبتلایان به این بیماری افزایش می یابد و با کمال تأسف بیمارستان ۲۲ بهمن فاقد […]

    سرگردانی بیماران اعصاب و روان در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان.

    علی عظیمی کیادیدگاه نیوز / وضعیت نارنجی مسجدسلیمان در رابطه با بیماری کووید ۱۹ و معضل بیکاری و اعتیاد جوانان، و قرنطینه خانگی، از عواملی هستند که به شیوع بیماری های اعصاب و روان دامن زده وهرروز آمار مبتلایان به این بیماری افزایش می یابد و با کمال تأسف بیمارستان ۲۲ بهمن فاقد پزشک متخصص اعصاب و روان می باشد و بیماران حاد در پشت درهای بسته در انتظار پزشک مانده‌اند.

    در ملاقاتی که در همین رابطه با مدیریت محترم داخلی بیمارستان آقای الماسی داشتم اظهار نمودند پزشک اعصاب و روان نداریم به استان درخواست داده شده که در آینده برای ما بفرستند. این سوال پیش می آید که در کوچه پزشکان مسجدسلیمان متخصصین مختلف وجود دارند ولی در آنجا هم پزشک اعصاب و روان نیست، و این شهر بطورکلی نیاز مبرمی به پزشک اعصاب و روان دارد، و بیماران حاد برای درمان باید با هزینه خود به اهواز مراجعه کنند.

    اعصاب و روان بیماری است که خود بیمار هم نمی داند که بیمار است. از مسئولین بهداشت و درمان مسجدسلیمان و استان انتظار داریم که هر چه سریعتر در این خصوص اقدام لازم مبذول نمایند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *