×
آخرین اخبار

سرقت طلا در همدان با استفاده از نوشیدنی مسموم

  • کد نوشته: 201682
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۹
  • 8 بازدید
  • رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: ۲ سارق سابقه دار که با استفاده از شگرد نوشیدنی مسموم طلاهای یک زن را به سرقت برده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

    سرهنگ علی اسدبگی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: چندی پیش یک مورد سرقت طلا به پلیس اطلاع رسانی شد که رسیدگی به این موضوع در دستور کار ویژه دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

    وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه گویای این بود که ۲ سارق در پوشش راننده مسافر حین تردد در جاده همدان – ملایر یک زن را سوار بر خودرو می کنند.

    رییس پلیس آگاهی استان همدان افزود: سارقان با تعارف و خوراندن آبمیوه مسموم، طلاهای این زن را سرقت کرده و او را در میانه راه پیاده می کنند.

    سرهنگ اسدبگی گفت: افراد عبوری با دیدن این فرد موضوع را به پلیس ۱۱۰ و مرکز فوریت های اورژانس ۱۱۵ گزارش داده که این زن با استفاده از آمبولانس به بیمارستان ملایر منتقل شد.

    وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده در پلیس آگاهی، کارگاهان زبده دایره سرقت دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند.

    رئیس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: داد: یکی از متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و پس از مواجهه با مستندات و مواجهه حضوری با شاکیه به سرقت طلا و مسموم کردن شاکیه به کمک همدست خود اعتراف کرد.

    سرهنگ اسدبگی از مسافران خواست به منظور پیشگیری از تکرار این گونه حوادث از سوار شدن به خودروهای شخصی ناشناس خودداری کنند.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *