×
آخرین اخبار

سردار شاهوارپور: خون شهید دیوانی نابودی رژیم صهیونیستی را رقم می‌زند

  • کد نوشته: 203216
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۰
  • 40 بازدید
  • فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: خون شهیدان جبهه مقاومت از جمله شهید مجید دیوانی نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.

    سردار شاهوارپور: خون شهید دیوانی نابودی رژیم صهیونیستی را رقم می‌زند

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، ظهر امروز در منزل شهید مجید دیوانی اظهار کرد: شهادت مدال پرافتخاری است که خدای متعال آن را بر گردن بهترین بندگان خود قرار می‌دهد.
    فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، گفت: امروز جریان نبرد حق و باطل به صورت آشکارا در حال انجام است و رژیم صهیونیستی به شکل کاملا وحشیانه اما بزدلانه به دنبال قتل و جنایت است که البته بنا به سنت الهی، پیروزی حقیقی و نهایی با جبهه حق و مقاومت است.
    فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(ع) استان خوزستان گفت: خون شهیدان جبهه مقاومت از جمله شهید عزیز ما، فرزند خرمشهر قهرمان، شهید مجید دیوانی، نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.
    سردار شاهوارپور خاطرنشان کرد: تبعیت از امام و طرفداری با عمل از مظلومان و مستضعفان، از شاخصه‌های مشترک تمامی شهدا است که از خدای متعال می‌خواهیم به ما ثبات در تبعیت از مسیر شهدا را عنایت کند.
    شهید مدافع‌ حرم مجید دیوانی که به‌عنوان نیروی مستشار ایرانی در سوریه حضور داشت، بر اثر حملات هوایی رژیم کودک‌کش صهیونیستی در المزه سوریه مجروح و در بیمارستان بستری شد. این مدافع‌ حرم پس از تحمل چند روز درد و رنج مجروحیت، روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه به فیض شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *