×
آخرین اخبار

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ورزقان توسط؛ رئیس شورای اسلامی شهر ورزقان

  • کد نوشته: 127546
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۷
  • 132 بازدید
  • رئیس ستاد نماز جمعه ورزقان گفت: در آستانه روز شوراها، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته _هشتم اردیبهشت‌ماه_ مهندس رضا رفیعی رئیس شورای اسلامی شهر ورزقان خواهد بود و در نماز جمعه نیز میز خدمت تشکیل خواهد شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، علیرضا تاری رئیس ستاد نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه نهم اردیبهشت ماه فرصتی است برای تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز ارائه گزارش از عملکرد شوراها ، افزود: با توجه به مردمی بودن شوراهای اسلامی شهر و روستا، شنیدن مطالبات شهروندان و حرکت در مسیر رفع چالش‌ها و مشکلات آن‌ها بسیار مهم و ضروری است به همین جهت از طرف شورای عالی استان ها درخواست شده شوراهای محترم نسبت به ارایه گزارش عملکرد و دستاوردهای شوراها از تریبون مقدس نمازجمعه اهتمام بورزند و در کنار آن میزخدمت نیز برپا خواهد شد.

    وی افزود: سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه مهندس رضا رفیعی رئیس شورای اسلامی شهر ورزقان خواهد بود و همچنین از ساعت ۱۱:۳۰ با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر ورزقان میز خدمت برای مردم ورزقان برپا خواهد شد.

    تاری همچنین از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورزقان در بین الصلاتین نماز جمعه (بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی) نیز خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت استاد شهید علامه مرتضی مطهری از ۱۲ الی ۲۰ اردیبهشت ماه، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است  که به همین مناسبت از بیانات مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان بهره مند خواهیم شد.

    وی افزود: نماز جمعه این هفته ۸ اردیبهشت ماه به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی پورمحمد امام جمعه محبوب و مردمی شهرستان ورزقان اقامه خواهد شد.

    شروع مراسم: ساعت ۱۱:۳۰
    مکان: مصلی حضرت ولی عصر (عج)ورزقان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل