×
آخرین اخبار

کاندید ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد در نشست با خبرنگاران
ساماندهی بافت تاریخی در جهت جذب گردشگران و درآمد پایدار شهری از اولویت های برنامه های بنده است / شهردار باید فردی بومی، پاکدست، باتجربه، متخصص در حوزه شهری باشد

  • کد نوشته: 63483
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۵
  • 466 بازدید
  • چراغی گفت: متاسفانه با وجود بیش از ۱۰۰ هکتار بافت تاریخی که منجر به جذب گردشگران و درآمد پایدار شهر می شود، ساماندهی نشده اند.

    ساماندهی بافت تاریخی در جهت جذب گردشگران و درآمد پایدار شهری از اولویت های برنامه های بنده است / شهردار باید فردی بومی، پاکدست، باتجربه، متخصص در حوزه شهری باشد

    به گزارش خبر روز، دیانوش چراغی، کاندید ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در مبلمان شهری و زیبا سازی شهری معماری ایرانی در شهر دیده نمی شود و نامگذاری معابر به نام مشاهیر و مفاخرمورد غفلت قرار گرفته است.

    وی افزود: متاسفانه با وجود بیش از ۱۰۰ هکتار بافت تاریخی که منجر به جذب گردشگران و درآمد پایدار شهر می شود ساماندهی نشده اند.

    چراغی اضافه کرد: ساماندهی بافت های تاریخی از برنامه هایی است که متاسفانه بدلیل ورود افراد غیر متخصص در شورا به فراموشی سپرده شده است.

    وی گفت: شورای شهر خرم آباد، ۵ کمیسیون دارد که جای خالی کمیسیون میراث فرهنگی در این کمیسیون ها احساس می شود و باید در دستور کار قرار بگیرد.

    کاندید ششمین دوره شورای شهر خرم آباد، عدم تعامل بین دستگاه ها از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و مدیریت شهری را آسیبی جدی عنوان کرد که با تعامل بین دستگاه ها می توانند به فرصت برای شهر تبدیل شوند.

    چراغی،گفت :متاسفانه در ،مبلمان و زیبا سازی شهری ،معماری ایرانی دیده نمی شود و نامگذاری معابر به نام مشاهیر و مفاخر مورد غفلت قرار گرفته است .

    وی با بیان اینکه قلعه فلک‌‌الافلاک سالهاست رازهای زیاد و سر به مهری دارد و من سالهاست با قلعه همرازم تصریح کرد: تجربه و تخصص من در حوزه گردشگری است که در این زمینه می توانم بهترین عملکرد را داشته باشم.

    چراغی بیان کرد: لرستان ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی زیادی دارد که باید از این ظرفیت در راستای تولید ثروت برای مردم استفاده کرد.

    کاندید ششمین دوره شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه، شهردار باید فردی بومی، پاکدست، باتجربه، متخصص در حوزه شهری باشد، اظهار داشت: انتخابات هم باید بدور از طایفه گرایی باشد و فردی که مسلط به مشکلات شهری باشد بعنوان شهردار انتخاب شود.

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *