×
آخرین اخبار

زندگینامه  و بیوگرافی دکتر حسن عباسی گرمادوزی

  • کد نوشته: 179207
  • ۱۴۰۲-۱۱-۱۴
  • 522 بازدید
  • در این بیوگرافی با حسن عباسی دکترای الهیات و معارف اسلامی گرایش علوم قرآن و حدیث، مفسر قرآن و نهج البلاغه، عضو بنیاد امید صالحان به عنوان دانشجوی نمونه و نخبه کشوری، مهدویت پژوه، مشاور خانواده و ازدواج، کارآفرین نمونه با ارائه طرح تعاونی های منظومه ای جهادی حیات طیبه نورالثقلین، طراح مدل آبیاری نوین: آبخیزداری به شیوه استخرهای زنجیره ای ثرثار و آبیاری به روش هوشمند تراوا(کوزه ای) و دارای ایده بسیار جالب دهکده های منظومه ای توریستی یاشیل یاشایش بیشتر آشنا می شویم با ما همرا باشید.

    به گزارش دیدگاه نیوز، دکتر حسن عباسی زاده ۱۳۵۹ در شهرستان کلیبر از توابع استان آذربایجان شرقی دیده به جهان گشود.

    حسن عباسی از ابتدایی تا مقطع دیپلم در روستای دُرمُشکانلو و بسطاملو گذراند و سپس از طریق کنکور سراسری به دانشگاه اراک راه یافت، سپس ضمن رتبه اول در دانشگاه اراک، با رتبه ۳۸ در کنکور سراسری کارشناسی ارشد در دانشگاه رازی کرمانشاه پذیرفته شد. وی در نهایت مقطع دکترای علوم قرآن و حدیث را از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران اخذ کرد.


    عباسی علاوه بر تدریس در دانشگاههای اراک و تبریز، مسولیت‌هایی مانند کارمند دانشگاه اراک، نماینده و رایزن فرهنگی جامعه القرآن و اهل البیت قم المقدسه شعبه استان آذربایجان شرقی، داوری مسابقات اذان و قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و نماینده دکتر روازاده در استان آذربایجان شرقی در زمینه ترویج سبک زندگی سالم و اسلامی، نائب رییس مرکز نیکوکاری حیات طیبه ثقلین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، مسئولیت سه دبیرخانه مهدویت، جشنواره بین المللی همای رحمت به زبان ترکی، وحدت حوزه و دانشگاه را برعهده داشته و دارد.


    نویسنده کتاب سبک زندگی مهدوی در عصر حاضر، گامی نو در تبیین فرآیند رشد و شکل گیری شاکله نسل تمدن ساز مهدوی، گامی نو در تبیین مبانی معرفتی سبک زندگی مهدوی، تدوین و ویرایش کتاب “زکات در مجالس تبلیغ ” و ویرایش ادبی و علمی کتاب”اذان ندای حق”مولف آقای ایوب نجفی سردرود از مهمترین آثار او به شمار می‌آیند.


    عباسی همچنین نظریه پرداز برتر در اثبات تبلور مهدویت در قرآن با تدوین و چاپ مقاله ای با عنوان واکاوی پیوند مفهومی ذکرللعالمین در آیات اجر رسالت با ذوالقرنین به عنوان منجی آخرالزمان در مجله علمی و پژوهشی مطالعات تفسیری و چندین مقاله برتر دیگر و مجری چندین کرسی آزاد اندیشی با موضوعات “اثبات وجود خدا”و فلسفه حجاب و عفاف، ذوالقرنین نجات بخش امت های گذشته یا منجی آخرالزمان؟ در دانشگاه”دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، دانشگاه دانشوران، مرکز علمی کاربردی هلال احمر و علمی کاربردی جهاد کشاورزی را برعهده داشت ”
    زندگینامه


    حسن عباسی، در۱۳۵۹ در کلیبر زاده شد.
    عباسی در سال ۹۸ به عنوان کارآفرین نمونه معرفی و تندیس کارآفرین نمونه حوزه کشاورزی و تعاونی را از اولین جشنواره منطقه ای مهریار را از آن خود کرد.
    از دیگر فعالیت های وی می توان به عضو فعال بسیج اساتید استان آ.ش ،کسب گواهینامه پایان دوره جنگ نرم به عنوان”افسر جنگ نرم”، همیار فرهنگی تربیتی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، عضو فعال هیئت اندیشه ورزی اسلامی تبریز ،عضو فعال کمک مومنانه دانشکاه آزاد اسلامی واحد تبریز ، عضو فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوده و نیز عضو فعال موسسه احیای سلامت ایرانیان در حوزه ترویج طب سنتی ایرانی اسلامی و سبک زندگی اسلامی را هم عهده دار می باشد./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “زندگینامه  و بیوگرافی دکتر حسن عباسی گرمادوزی”

    1. ناشناس گفت:

      این الان کارآفرینه!؟ فکر کنم شما معنای کارآفرینی را بلد نیستید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل