×
آخرین اخبار

زلزله در بازار سکه و دلار

  • کد نوشته: 12435
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۱
  • 706 بازدید
  •  دیدگاه نیوز/ بازار پر التهاب طلا و ارز که از چند روز گذشته افزایش شوک آور قیمت ها را به ارمغان آورده، امروز نیز رشد افسارگسیخته نرخ سکه، طلا و دلار را به نظاره نشست بطوریکه سکه بیش از ۱۰۰ هزار تومان جهش کرد و طلا رکورد تازه زد. این در حالیست که اخبار ضد […]

    زلزله در بازار سکه و دلار

     دیدگاه نیوز/ بازار پر التهاب طلا و ارز که از چند روز گذشته افزایش شوک آور قیمت ها را به ارمغان آورده، امروز نیز رشد افسارگسیخته نرخ سکه، طلا و دلار را به نظاره نشست بطوریکه سکه بیش از ۱۰۰ هزار تومان جهش کرد و طلا رکورد تازه زد. این در حالیست که اخبار ضد و نقیض از نرخ بیش از ۹۰۰۰ تومان دلار در بازار غیر رسمی حکایت دارد.

    به گزارش شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز تهران؛ قیمت هر قطعه سکه امامی (تا لحظه تنظیم این خبر) با جهش بیش از ۱۰۰ هزار تومانی به ۳ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان رسید و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با ۱۲۵هزار تومان افزایش، ۳ میلیون و ۱۴۰هزار تومان معامله شد. نیم سکه و ربع سکه نیز با ۲۵ هزار تومان و ۱۵ هزار تومان افزایش، یک میلیون و ۶۲۵ هزار تومان و ۸۱۵ هزار تومان قیمت گذاری شدند. در عین حال هر سکه یک گرمی هم ۴۵۵ هزار تومان است. به گزارش ایسنا؛ قیمت سکه آتی تحویل دی ماه ۱۳۹۷ به بیش از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید و قیمت سکه آتی تحویل شهریور ماه سال ۱۳۹۷ بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
    طلای ۱۸ عیار هم از رشد دسته جمعی قیمتها در بازار عقب نماند و با رشد چشمگیر ۶۱۲۰ تومانی، ۲۷۴ هزار و ۴۰ تومان قیمت گذاری شد. 
    در بازار ارز نیز یورو ۴۴۴ تومان و پوند ۱۷۶ تومان گران شدند بطوریکه یورو ۱۰۸۴۰ تومان و پوند ۱۱۸۳۳ تومان معامله شدند. شنیده ها از خرید و فروش دلار در بازار غیر رسمی تهران هم حاکی از این است که این ارز جنجالی با نرخ ۹۱۰۰ تا ۹۳۰۰ تومان دست به دست می شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *