×
آخرین اخبار

زاکانی در جمع ورزشکاران: همه شهرهای کشور باید هویت ورزشی داشته باشند

  • کد نوشته: 193004
  • ۱۴۰۳-۰۴-۰۳
  • 34 بازدید
  • این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ما به ورزشکاران اعتقاد داریم، اظهار کرد: همه شهر‌های ما در کشور باید هویت ورزشی داشته باشند لذا معتقدیم که توجه به امکانات و بودجه ورزشی و رسیدگی به ورزشکاران وظیفه اصلی «دولت خدمت» است.

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز در اجتماع جامعه ورزش و جوانان شهر تهران، گفت: شما ورزشکاران پرچم جمهوری اسلامی را در سراسر جهان برافراشته‌اید، شما با مشکلات و ناملایمات ساختید اما دست از قهرمانی و جوانمردی بر نداشتید.
    وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب مکتبی و مردم پایه است و مردم باید در تمام سطوح انقلاب سالار و آقا باشند؛ بنابراین این ما هستیم با هزاران نیاز و بیش از هزاران فرصت.
    این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: بزرگ‌ترین فرصت این کشور نیروی انسانی و مردم هستند، مردمی که امروز نیاز به توجه دارند، امروز قهرمانانی از کشور با من گفت‌وگو کردند و گفتند که به محرومان و نیازمندان توجه ویژه داشته باشید.
    زاکانی اظهار کرد: ما در کشور امکانات کم نداریم اما توزیع آن ناعادلانه است که سبب شده است عده‌ای از نداشتن نتوانند سر بر بالین بگذارند و از بی پولی رنج ببرند.
    وی با بیان اینکه ما در کشور هزاران فرصت داریم، عنوان کرد: با اعتبار یارانه طلا می‌شود عادلانه به تمام مردم رسیدگی کرد، همه ایرانیان بنا بر مصرف انرژی خود تا ۶ گرم معادل یارانه طلا در سال دریافت خواهند کرد که دستخوش تورم نخواهد شد.
    این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه ورزش یک امربه‌معروف است، گفت: اهتمام شهرداری بر ورزش همگانی است و در این راستا سال ۱۴۰۱ در ۱۶ رشته ورزشی ۶۰۰ هزار نفر از مردم تهران را وارد رقابت کردیم که استعداد آنها شناخته شود. توسعه خدمات و ایجاد ظرفیت های ورزشی را نیز به نحوی دنبال کردیم که امکان ورزش کردن برای دختران و زنان فراهم باشد.
    ورزش همگانی پایه تمامی ورزش‌هاست
    زاکانی گفت: ورزشکار شرایطی را ندارد که بتواند هزینه‌های خود را آن‌گونه که هست بپردازد لذا ما تلاش کردیم شرایط را طوری برقرار کنیم که مشکلات آن‌ها رفع شود.
    وی ادامه داد: ما در ۳۳ ماه در شهرداری ۷۷ مجموعه مخروبه ورزشی و نیز ۱۰۵ مجموعه محلی را بازسازی کردیم، همچنین ۳۶ مجموعه را نیز احداث کردیم.
    این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بیان کرد: در سفر به چین با تفاهمی که انجام شد مقرر شد ما ۳ مجتمع ورزشی بزرگ را بسازیم که یکی از آن‌ها برای بانوان و یکی دیگر در اختیار سالمندان و معلولان و دیگری نیز در اختیار عموم ورزشکاران قرار گیرد.
    زاکانی با اشاره به اینکه ورزش همگانی پایه تمامی ورزش‌ها است، بیان کرد: ما ضمن توجه به گسترش ورزش عمومی به ورزش‌های تخصصی نیز توجه ویژه داشته‌ایم و در این امر نیز اقداماتی را صورت داده‌ایم.
    وی افزود: در سال گذشته، ۱ میلیون نفر در تهران در رقابت‌های ورزشی شرکت کردند لذا اگر به این ظرفیت توجه کنیم به هویت ورزشی بها داده‌ایم.
    این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در مدتی که در شهرداری تهران بودیم تلاش ما بر این بود که استعدادیابی کنیم لذا یکی از موارد یافتن کسانی است که می‌توانند در عرصه‌های ورزشی موفقیت‌آمیز باشند.
    زاکانی بر توجه به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی تأکید و اظهار کرد: با فدراسیون‌های حرفه‌ای هم همکاری داشتیم، با مربیان وارد مذاکره شدیم تا برای ورزش کشور ثمربخش باشیم و نیز ۵ باشگاه به فدراسیون کشتی دادیم، همچنین چندبرابر کردن پایه اعتبارات شهرداری در حوزه ورزش نیز از دیگر اقدامات ما هستند.
    وی خاطرنشان کرد: ضروری است که این فرایند در کل کشور رقم بخورد، ما در شهرداری پایه اعتبارات بخش ورزشی را چندبرابر کردیم.
    این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد: ما به شما ورزشکاران اعتقاد داریم لذا تک‌تک شهرهای ما در کشور باید هویت ورزشی داشته باشند لذا معتقدیم که توجه به امکانات و بودجه ورزش و رسیدگی به ورزشکاران وظیفه اصلی دولت ماست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل