×
آخرین اخبار

رونمایی از نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس

  • کد نوشته: 73155
  • ۱۴۰۰-۰۶-۳۱
  • 750 بازدید
  • نخستین رو نمایی از تصاویر آتش نشانان اعزامی به جبهه و کتیبه آتش نشان در نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس
    رونمایی از نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز، صبح امروز نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت شهدای آتش نشانی تبریز با حضور رحیم ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز و آتش پاد دکتر علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز برگزار شد.

    رحیم ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج در این مراسم به نقش همیشه موثر آتش نشانان اشاره کرد و افزود: آتش نشانان دریاردلانی هستند که همیشه در راه حفظ ایمنی و امنیت مردمان این سرزمین ایثار، مجاهدت و افتخار آفرینی کرده اند.
    آتش پاد دکتر علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز در آئین رونمایی از نخستین تصاویر آتش نشانان اعزامی به جبهه در سال های دفاع از ایران اسلامی گفت:
    آنان مردانی از جنس عشق و ایثار بودند که در زیر آتش دشمن هم سر تسلیم فرود نیاورده و با دلی از شهامت و شجاعت برای دفاع از خاک این مرز بوم با تمام وجود به جان فشانی پرداختند. 
    گفتنی است، در ادامه این مراسم ” کتیبه ارزشمند آتش نشان” که به همت اداره حراست سازمان آتش نشانی تبریز تهیه شده، بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این مراسم رونمایی و یادبود ” نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با امضاء مسولین پایان یافت.
    وی در پایان مراسم از زحمات فرمانده پایگاه مقاومت شهدای آتش نشانی در برگزاری این نمایشگاه ارزشمند و معنوی قدردانی کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *