به گزارش دیدگاه نیوز ،عابدین خرّم در آئین اختتامیه جشنواره روابط عمومیهای برتر آذربایجان شرقی، افزود: روابط عمومی باید ارتباط عقلانی بین مخاطب و سازمان خود ایجاد کند؛ در دنیای امروز مخاطبان منفعل نیستند، پرسشگر هستند و به راحتی اقناع نمی شوند در نتیجه باید این روابط و ارتباطات به صورت دوسویه ایجاد شود.
وی ادامه داد: در دیدار با اصحاب رسانه استان نخستین گلایه خبرنگاران پاسخگو نبودن و عدم ارتباط مدیران و روابط عمومی های دستگاه ها با خبرنگاران است که گلایه بحقی است؛ باید مدیران حداقل هر ۲ ماه یک بار با اصحاب رسانه دیدار داشته باشند و اقدامات دستگاه ها را بازگو کنند.
خرّم با تاکید بر اینکه روابط عمومی که نتواند با رسانه ها و مردم ارتباط ایجاد کند، به هیچ دردی نمی خورد و نبودش بهتر از بودن است، گفت: روابط عمومی ها زبان گویای هر سازمان است و باید به وظیفه ذاتی خود به خوبی عمل کنند.
وی اظهار کرد: در جامعه امروز مخاطب منتظر نمی ماند و سازمان را کنکاش کرده و مشکلات و مسایل دستگاه ها را در جامعه منعکس می کند؛ اگر بعد از مخاطب، روابط عمومی به دنبال پاسخ باشد دیگر فایده ندارد.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه مسئولان اجرایی باید ارتباط خوبی با مردم داشته باشند و به موقع اطلاع رسانی کنند، گفت: وظیفه روابط عمومی اطلاع رسانی به موقع به مردم است و اگر مشکلی وجود دارد اعلام کنند که برای رفع مشکل چه برنامه ای وجود دارد و چه اقداماتی در حال اجراست.
وی با تاکید بر تشویق روابط عمومی های فعال و تنبیه به موقع روابط عمومی های منفعل، ادامه داد: مسئولان اجرایی باید به روابط عمومی ها اهمیت دهند و روابط عمومی ها نیز باید مسئولان را پاسخگو کنند.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
سرپرست دیدگاه نیوز در استان آذربایجان شرقی می باشد. وی دارای بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت خبری در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری و . . . بوده و در بیش از 7 خبرگزاری کشوری و استانی فعالیت داشته است.
دیدگاهتان را بنویسید