×
آخرین اخبار

رهاسازی ۳ بُهله جغد انبار در طبیعت خوزستان

  • کد نوشته: 64572
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۳
  • 623 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، ۳ بُهله جغد انبار در مسیر جاده اهواز- اندیمشک پس از مداوا و اطمینان از سلامت در طبیعت استان رهاسازی شدند.  سید عادل مولا معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: ۳ بُهله جغد انبار پس از کشف توسط دوستداران محیط زیست به این معاونت تحویل […]

    رهاسازی ۳ بُهله جغد انبار در طبیعت خوزستان

    به گزارش دیدگاه نیوز ، ۳ بُهله جغد انبار در مسیر جاده اهواز- اندیمشک پس از مداوا و اطمینان از سلامت در طبیعت استان رهاسازی شدند.
     سید عادل مولا معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: ۳ بُهله جغد انبار پس از کشف توسط دوستداران محیط زیست به این معاونت تحویل داده شد که به دلیل نابالغ بودن قادر به پرواز کردن نبودند.
    وی ادامه داد : پرنده های مذکور پس از تحویل ، با نظارت و مداوا توسط دامپزشکان اداره کل و همکاری صمیمانه و دلسوزانه همیار محیط زیست پس از اطمینان از سلامت و توانایی پرواز به دامان طبیعت بازگردانده شدند.
    جغد انبار بیشترین گستردگی را میان جغدها دارا می‌باشد و میزان گستردگی آن در میان سایر پرندگان نیز مثال زدنی است. این خانواده یکی از دو خانواده اصلی جغدها را تشکیل می‌دهد.این پرنده در مناطقی باز با درختان پراکنده و نیمه بیابانی ، حاشیه جنگل ها و اغلب نزدیک سکونت گاه های انسانی و در ایران معمولاً در مناطق غربی یا جنوب غربی دیده می شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *