×
آخرین اخبار

رفیعی زاده: برخلاف بعضی از بازیکنان، فعلا در عراق ماندگار هستم.

  • کد نوشته: 169878
  • ۱۴۰۲-۰۹-۰۹
  • 232 بازدید
  •   بازی لژیونر فوتسال در تیم فوتیال! به گزارش دیدگاه نیوز ؛ راحله رفیعی زاده، فوتسالیست خوزستانی که در لیگ برتر فوتسال عراق توپ می زند به تازگی لیگ فوتبال این کشور را برای بازی انتخاب کرده است. او که سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد، ملی پوش نیز بوده است. راحله رفیعی […]

    رفیعی زاده: برخلاف بعضی از بازیکنان، فعلا در عراق ماندگار هستم.

     

    بازی لژیونر فوتسال در تیم فوتیال!

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛
    راحله رفیعی زاده، فوتسالیست خوزستانی که در لیگ برتر فوتسال عراق توپ می زند به تازگی لیگ فوتبال این کشور را برای بازی انتخاب کرده است. او که سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را دارد، ملی پوش نیز بوده است.
    راحله رفیعی زاده، لژیونر فوتسال در خصوص ورود به لیگ عراق، عنوان کرد: فصل گذشته از تیم پالایش نفت آبادان به الزورا عراق رفتم و یک فصل برای این تیم بازی کردم.
    رفیعی زاده به تازگی در تیم فوتبال نفت شمال در لیگ عراق توپ می زند.
    او در این مورد گفت: یک فصل قرضی به تیم نفت شمال پیوستم و باز هم به الزورا باز میگردم.
    لژیونر خوزستانی ادامه داد: بعد از بازی در تیم ملی زیر ۱۹ سال، دیگر فوتبال بازی نکرده بودم و این مسئله کمی نگرانم می کرد، از طرفی قرار شد که در پست دفاع وسط بازی کنم که تجربه جدیدی است، اما در تمرینات خوب ظاهر شدم و امیدوارم فصل خوبی را پشت سر بگذارم.
    را حله رفیعی زاده با اشاره به اینکه از بازی در تیم نفط راضی است، اظهار داشت: سرمربی تیم نفط همان سرمربی تیم الزورا است و با بیشتر بازیکنان قبلا هم تیمی بوده ام و بازی آنها را خوب می شناسم.
    وی سابقه بازی در تیم های پالایش نفت آبادان، نامی نو، الزورا عراق و نفط شمال عراق را دارد.
    رفیعی زاده که نبود تبعیض جنسیتی را از نکات خوب لیگ عراق می داند گفت: در این کشور می توان از مربیان مرد برای تمرینات استفاده کرد و همچنین مردم می توانند بازی های زنان را از برنامه یوتیوب تماشا کنند که مزیت خوبی برای شناخته تر شدن فوتسال زنان در عراق است.
    فوتسالیست خوزستان در ادامه عنوان کرد: بازیکنان دیگر نیز تنها یک فصل در لیگ عراق توپ زدند و به دلایل مختلف باز به ایران بازگشتند اما خداراشکر قرارداد من تمدید شد و فعلا در عراق ماندگار هستم.
    راحله رفیعی زاده در رابطه با تیم ملی فوتسال زنان گفت: دعوت به تیم ملی برنامه ریزی مشخصی ندارد و حضور لژیونر ها در اردو، تنها به سلیقه سرمربی و کادر تیم بستگی دارد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *