×
آخرین اخبار

راه اندازی سامانه نهضت هر خانه یک ستاد آیت الله رئیسی

  • کد نوشته: 62906
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۰
  • 712 بازدید
  • دبیر شورای مرکزی نهضت هر خانه یک ستاد استان فارس از راه اندازی سامانه این نهضت برای ثبت نام افراد خبر داد.
    راه اندازی سامانه نهضت هر خانه یک ستاد آیت الله رئیسی

    ناصر پی خجسته در گفت و گو با دیدگاه نیوز اظهار داشت: هم زمان با نام نویسی آیت الله رئیسی موضوع هر خانه یک ستاد مطرح گردید که این طرح برای بحث مشارکت عمومی مردم طرح خوبی میباشد که این ستاد در استان راه اندازی گردیده است.

    او افزود: این طرح با هدف افزایش مشارکت عمومی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث افزایش مشارکت می ‌تواند در وضعیت آینده کشور تاثیرگذار باشد و بر اساس آموزه های دینی و قرآنی ما در نظام اسلامی تا اراده تغییر در بین مردم وجود نداشته باشد تغییر به وضعیت مطلوب قطعا محقق نخواهد شد.

    پی خجسته تصریح کرد: در این‌ مهم ما نیازمند حضور مردم در انتخابات هستیم لذا برای نهضت هر خانه یک ستاد سامانه ای راه اندازی شده است که هر فرد در صورت تمایل می تواند خانه خود را به ستاد تبدیل کند و ثبت نام نماید که این طرح با استقبال مردم مواجه شده است.

    او افزود: هر رای باعث اقتدار و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌گردد که این حضور بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باعث می شود که جمهوری اسلامی ایران به خود ببالد.

    پی خجسته ادامه داد: در اینجاست که باید ثابت کنیم که آیت الله رئیسی می تواند مشکلات را برطرف کند همانگونه که در سفرهای استانی خود باعث رونق و فعال شدن کارخانه ها و مراکز تولیدی در کشور شدند .

    او خاطرنشان کرد: این ستاد از ستاد مرکزی هیچ گونه هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و اعضای ستاد ،کمیته‌ها و کارگروه‌های استان به صورت خودجوش به فعالیت مشغول هستند.

    پی خجسته تصریح کرد: اعضای شورای مرکزی استان، کمیته ها و کارگروه‌های استان و دبیران ستاد شهرستان ها در ۳۶ شهرستان استان تعیین گردیدند که شروع به فعالیت نموده اند. 

    دبیر شورای مرکزی نهضت هر خانه یک ستاد استان آیت الله رئیسی گفت برای هر خانه یک ستاد سامانه راه اندازی گردیده است که هر فرد تمایل داشت می‌تواند خانه خود را به ستاد تبدیل نماید و در سایت نهضت ثبت نام نمایند. 

    لازم به ذکر است با حکم دکتر علیرضا احمدی رئیس شورای مرکزی و سیاست گذاری نهضت هر خانه یک ستاد در کشور، ناصر پی خجسته به عنوان دبیر نهضت هر خانه یک ستاد در استان فارس منصوب شد. 

    لازم به ذکر است برای نهضت هرخانه یک ستاد سامانه Nehzat1400.com راه اندازی شده است که هر فردی تمایل داشت خانه اش را تبدیل به ستاد کند، در این سامانه ثبت نام می نماید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *