به گزارش دیدگاه نیوز، کرم گودرزی با بیان این مطلب، گفت: سامانه تلفنی ۱۵۹۴ یک خط خدماتی کشوری است که در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و همچنین توسعه زیرساخت خدمات غیرحضوری، به طور کامل در استان راهاندازی شده و به صورت یکپارچه قابل بهرهبرداری است.
وی درباره قابلیتهای این سیستم، افزود: دریافت کارکرد کنتور مشترکان کل لرستان با امکان مقایسه و کنترل ارقام با سوابق سیستم اصلی مشترکان و نیز اعلام اطلاعات آخرین صورتحساب صادره به صورت لحظهای از سیستم اصلی مشترکان، دو کارکرد مهم این سیستم به شمار میرود.
گودرزی به خدمات ارائه شده توسط این سامانه به صورت مختصر اشاره کرد و گفت:ارائه خدمات تلفنی برخط به مشترکین توسط کارشناسان مجرب،
ارائه خدمات تلفن گویا شامل:اطلاعات قبض و پرداخت تلفنی،ثبت قرائت کنتور،اعلام حادثه و قطعی گاز،اطلاع رسانی،ثبت پرسش، انتقاد و شکایت،دریافت وقت از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل،پیگیری مورد و دریافت پاسخ .
مدیرعامل شرکت گاز لرستان، همچنین صندوق صوتی انتقادات و پیشنهادات روابط عمومی با امکان استماع پیام و مدیریت سوابق، امکان اعلام، ویرایش و حذف شماره همراه مشترکان استان جهت ارسال پیامک قبوض، راهنمایی مشترکان در بخشهای مختلف شرکت و امکان مشاهده سوابق کامل تماسهای یک مشترک را از دیگر ویژگیهای تلفن گویای ۱۵۹۴ ذکر کرد.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
سرپرست دیدگاه نیوز در استان لرستان، بیش از ۱۰ سال است که در عرصه مطبوعات و خبرگزاری ها در این استان فعالیت میکند.
دیدگاهتان را بنویسید