×
آخرین اخبار

گفت و گو با هندبالیست دهه هشتادی اصفهان
دیانا جعفرزاده: می خواهم لژیونر شوم/ بازی در کنار بازیکنان باتجربه و بزرگسال، سطح فنی مرا بالابرد.

  • کد نوشته: 189446
  • ۱۴۰۳-۰۲-۳۰
  • 158 بازدید
  •   دیانا جعفرزاده، بازیکن هندبال دهه هشتادی اهل اصفهان است که در پست گوش بازی می کند. دیانا جعفر زاده، هندبالیست جوان دهه هشتادی است که در لیگ های نوجوانان، جوانان ، ساحلی، مسابقات کشوری و لیگ دسته ۲ مقام های مختلفی بدست آورده است. دیانا جعفرزاده، هندبالیست اهل اصفهان، دررابطه با شروع ورزش خود […]

     

    دیانا جعفرزاده، بازیکن هندبال دهه هشتادی اهل اصفهان است که در پست گوش بازی می کند.

    دیانا جعفر زاده، هندبالیست جوان دهه هشتادی است که در لیگ های نوجوانان، جوانان ، ساحلی، مسابقات کشوری و لیگ دسته ۲ مقام های مختلفی بدست آورده است.

    دیانا جعفرزاده، هندبالیست اهل اصفهان، دررابطه با شروع ورزش خود عنوان کرد: ابتدا در ورزش ژیمیناستیک فعالیت می کردم، اما از آنجاییی که بسیار پر جنب و جوش بودم، مادرم مرا در نزدیک ترین باشگاه هندبال ثبت نام کرد، سپس به این ورزش علاقه مند شدم و بسیار تلاش کردم، تا جایی که در ۱۰ سالگی بازیکن سپاهان بودم.

    او که فصل گذشته در لیگ یک کشور برای تیم نامی بازی می کرده، در این خصوص اظهار داشت: به عنوان یک بازیکن جوان، در کنار بازیکن باتجربه و حرفه ای، تجربه بسیار خوبی کسب کردم؛ همچنین با همدلی بچهای تیم و کادر فنی و با حمایت باشگاه نامی نو توانستیم عنوان نائب قهرمانی این دوره از لیگ را کسب کنیم.

    جعفر زاده ادامه داد: فصل خیلی خوبی را گذراندم، تمرین های پیوسته ای که داشتیم باعث شد از نظر بدنی آماده شوم و با آنالیزی که کادر فنی در هر بازی انجام می داد نقاط مثبت و منفی خود را متوجه شدم.

    هندبالیست جوان اصفهانی در مورد اهاف خود، گفت: سال گذشته می خواستم در کنار بازیکنان خوب و با تجربه بازی کنم که به آن هدف رسیدم، برای فصل های آینده قصد دارم در بالاترین سطح ایران بازی کنم و در نهایت لژیونر شوم.

    وی با اشاره به بهترین و بدترین خاطره ورزشی خود افزود: بدترین خاطره ورزشی ام مربوط به مسابقات رده جوانان است که با کارت قرمز و اخراج بنده، تیم دوم شد و بهترین خاطره ورزشی ام، شرکت در اولین مسابقات ورزشی و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن، بود.

    دیانا جعفر زاده در پایان عنوان کرد: هندبال تاثیر مثبتی در زندگی ام داشته و انرژی روزم را از این ورزش می گیرم. خودم را برای فصل جدید آماده میکنم و امیدوارم بدرخشم تا نتیجه زحمات مربی هایم را جبران کنم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: امیر علی شفیعه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل