×
آخرین اخبار

دکتر علی خدادادی گزینه‌ جدی برای استانداری خوزستان

  • کد نوشته: 200593
  • ۱۴۰۳-۰۶-۱۹
  • 125 بازدید
  • دکتر خدادادی، یك مدیر خوزستانی عملیاتی و عملگرا،با سابقه و کارنامه روشن و موفق كه به طور جدی به كار كارشناسی و علمی اعتقاد دارد اکنون شرایط خوزستان به گونه‌ای است که تحمل و فرصتی برای آزمون و خطا در مدیریت عالی این استان وجود ندارد و این بهترین گزینه برای استانداری خوزستان است.
    دکتر علی خدادادی گزینه‌ جدی برای استانداری خوزستان

    به گزارش دیدگاه نیوز، این روزها خبرهای جسته و گریخته از پستوهای سیاست استان بگوش می رسد که حکایت از مطرح شدن چهره ای خوشنام از فرزندان بومی استان برای سکان داری خوزستان است .

    این استاد دانشگاه و مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان که به مردم داری و عملگرایی معروف است کسی نیست جز دکتر علی خدادادی ، فرزند شهید و استاد با سابقه دانشگاه هاست . نگاه تیز فعالان سیاسی استان و تهران اکنون به سمت این نخبه استانی است تا در صورت جلب رضایت ایشان ، صفحه دیگری از صفحات درخشان در عرصه مدیریت کلان خوزستان گشوده شود و مردم از برکات آن بهره مند گردند.

    استاد دانشگاه علوم پزشکی _مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر خوزستان، قائم مقام سابق دانشگاه علوم پزشکی خوزستان از جمله سوابق ایشان است.

    جوانگرایی_ مردم داری و عملگرایی و تعامل سازنده با نخبگان و جریانات سیاسی.فرهنگی و اجتماعی و ارتباط مستقیم دکتر خدادادی با ریاست محترم جمهوری نوید دهنده روزهای خوب برای این خطه زرخیز خواهد بود است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد رستمی
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *