×
آخرین اخبار

دومین جشنواره حرف دل در فارس برگزار میشود

  • کد نوشته: 81876
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۵
  • 702 بازدید
  • دبیر جشنواره ملی حرف دل در استان فارس، پیروی از مکتب حاج قاسم سلیمانی و نیز فعالیت برای زنده نگه داشتن راه ایشان را امری مهم و خطیر برشمرد و برگزاری جشنواره هایی در شان مقام ایشان را مشتی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی خواند.
    دومین جشنواره حرف دل در فارس برگزار میشود

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از خبرگزاری فارس علی دهقانیان  توجه به پتانسیل‌های نسل جوان در مسائل اجتماعی را حائز اهمیت دانست و افزود: اگر ما بخواهیم الگوهای صحیح، انقلابی و پویا را در ذهن نسل جوان رقم بزنیم، هیچ ابزاری بهتر از برگزاری جشنواره‌های ملی و هدفمند که تلفیقی از هنر و ارزش‌های ملی ما هستند، نیست.

    او تاکید کرد: بدون الگوهای شایسته نمی توانیم جامعه‌ای موفق و پربار داشته باشیم نوجوانان و جوانان پویا و انقلابی کلید موفقیت کشور هستند که با پر رنگ کردن سبک زندگی و مکتب حاج قاسم، راه درست خود را از تبلیغات کاذب پیدا خواهند کرد.

    دهقانیان در خصوص سازمان های دخیل و متولی این جشنواره گفت: مجمع ملی جوانان وزارت ورزش وجوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، بسیج رسانه مازندران، سازمان بسیج دانش آموزی استان مازندران میزبان و متولی این امر هستند.

    دبیر جشنواره حرف دل در استان فارس افزود: دبیرخانه این جشنواره در ۲۲ استان فعال است و بیشترین شرکت کنندگان، در بازه سنی ۱۵ الی ۱۸ ساله هستند.

    وی در خصوص چگونگی شرکت در جشنواره بیان داشت: علاقه مندان و شرکت کنندگان میتوانند برای شرکت در این دور از جشنوار آثار در قالب دل‌گویه های ویدیویی یک تا ۳۰ دقیقه‌ای، دل نوشته های ۲ تا ۱۴ خطی، پوستر، عکس و طراحی و نقاشی مرتبط با شهید سلیمانی، پادکست صوتی و کلیپ تصویری تهیه و آثار خود را در وبگاه جشنواره www.harfe-del.ir بارگذاری کنند و در صورت عدم پاسخگویی سایت آثار خود را به شماره ۰۹۰۳۸۳۹۴۷۳۰ از طریق پیام رسان های واتساپ، تلگرام، ایتا، سروش و شاد ارسال کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.