×
آخرین اخبار

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
دولت، مجلس و قوه قضاییه تمام توان خود را برای تنظیم بازار بکار بگیرند| جنگ در اکراین حاصل دخالت‌های آمریکا

  • کد نوشته: 81758
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۳
  • 299 بازدید
  • لرستان_نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه باید تمام توان خود را به کار ببرند که نقطه مطلوب تنظیم بازار برسیم و غفلت از آن به دولت آسیب خواهد زد.  
    دولت، مجلس و قوه قضاییه تمام توان خود را برای تنظیم بازار بکار بگیرند| جنگ در اکراین حاصل دخالت‌های آمریکا

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سید “احمدرضا شاهرخی” در خطبه های این هفته نماز جمعه  اظهار داشت: این وضعیت موجود حاصل فزون طلبی و خوی استکباری آمریکا است و البته چنین برنامه ای را هم برای ایران توسط داعش تدارک دیده بودند که تدابیر مقام معظم رهبری و فداکاری و جهاد مرد میدان و مدافعان حرم و شهدای این مسیر به گونه ای حل شد که استکبار جهانی شکست خورد و ایران اسلامی در این چنین موضعی گرفتار نشد.

     

    وی در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه عنوان کرد: در روزهای پایانی سال هم در کشور و هم در استان نیازمند تنظیم بازار هستیم و این موضوع مختص لرستان نیست و امری کلان است که باید با کار کارشناسی و اجرایی دقیق تنظیم شود.

     

    وی اظهار داشت: نباید قوت دوم مردم جامعه به فاصله چندین ماه به وضعیت فعلی از جهت گرانی برسد و دولت باید تمام توان خود را برای تنظیم بازار بکار گیرد.

     

    نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دولت، مجلس و قوه قضاییه باید تمام توان خود را به کار ببرند که نقطه مطلوب تنظیم بازار برسیم و غفلت از آن به دولت آسیب خواهد زد.

     

    وی با اشاره به هفته احسان ونیکوکاری ادامه داد: مردم ایران اسلامی در یک سرزمین زندگی می کنیم وقتی افرادی جان و سلامت جسمی خود را تقدیم اسلام و ملت کردند بایستی در راه خدا هم مردم به همدیگر کمک کنند.

     

    حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: همه افراد جامعه خود را در همه ایام موظف به انفاق و همکاری بدانند و کمک های مومنانه در جامعه باید تبدیل به سنت نیکو با کیفیت هر چه بیشتر تبدیل شود.

     

    وی بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل در استان تاکید کرد.

     

    وی در فرازی دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: تقوا دارای نشانه هایی از جمله راستگویی، ادای امانت، وفای به عهد و دوری از تکبر و صله ارحام و مهربانی با ضعیفان و نیکی به همه و خوش اخلاقی است.

     

    وی اظهار داشت: این خصوصیات جنبه گفتاری و رفتاری دارد و در صدر مطالبات پروردگار از بندگانش تقوا است و اگر این نشانه ها در جامعه رواج یابد جامعه در تراز جامعه نبوی، علوی و فاطمی شکل می گیرد.

     

    وی با گرامیداشت ماه مبارک شعبان  افزود: این ماه مبارک از اهمیت خاصی برخوردار است و درک و فهم ماه رمضان از طریق رجب و شعبان آغاز می شود.

     

    امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه میلاد سه امام بزرگوار و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در این ماه مبارک است  اظهار داشت: توجه به جهاد تبیین امام حسین(ع) در مناسک حج و منطقه منا با حضور ۲۰۰ نفر از صحابه و ۸۸۰ نفر از تابعین و امر به معروف و نهی از منکر برای ورود به ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است.

     

    وی با گرامیداشت سوم ماه مبارک شعبان بعنوان سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار ادامه داد: تضمین و بقای مکتب اسلام توسط امام حسین (ع) و فرزندان و یارانش رقم خورده است.

     

    نماینده ولی فقیه در لرستان در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: رسیدگی به امور مردم که امروز موردنیاز جامعه اسلامی است مورد تاکید امام سجاد (ع) بوده است و ایشان سرپرستی مستمندان در مدینه را بر عهده گرفتند.

     

    وی افزود: شرافت و عزت دنیوی باید در زبان و عمل و گفتار مانند حضرت ابوالفضل العباس (ع) از امام عصر خود پیروی کنیم. ایرنا

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *