×
آخرین اخبار

دستگیری کلاهبردار طلاجات در خرم آباد

  • کد نوشته: 121833
  • ۱۴۰۲-۰۱-۰۱
  • 170 بازدید
  • فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی که در پوشش خرید طلاجات اقدام به کلاهبرداری می کرد خبرداد و گفت: تا کنون بیش از ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری از وی کشف و ۱۳ مالباخته در این خصوص شناسایی شده اند.

    دستگیری کلاهبردار طلاجات در خرم آباد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سرداریحیی الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: درپی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه شخصی جهت خرید طلاجات به مغازه طلا فروشی های سطح شهر “خرم آباد” مراجعه و تعداد زیادی کارت عابر بانک جهت خرید در اختیاردارد، بلافاصله موضوع دردستور کار ماموران اداره مبارزه باجعل وکلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی فرد کلاهبردار را در سطح شهر”خرم آباد” شناسایی و دستگیر کردند. 

    فرمانده انتظامی استان گفت: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و اذعان کرد، باحضور در حوالی دستگاه های خود پرداز به بهانه برداشت و انتقال وجه وکمک به افراد ناتوان وکم سواد کارت بانک آنان را سرقت و با کارت های  مسروقه اقدام به خرید طلاجات از طلافروشان  می کند.

    این مقام انتظامی لرستان تصریح کرد: تا کنون بیش از ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری از متهم کشف و  ۱۳ مالباخته در این خصوص شناسایی شده است.

    سردارالهی در پایان ضمن هشدار به افراد سودجو و کلاهبردار که پلیس قاطعانه با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد به افراد ناشناس اعتماد نکنند و موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *