×
آخرین اخبار

دادستان انقلاب و عمومی شهرستان امیدیه خبر داد:
دستگیری باند کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان امیدیه

  • کد نوشته: 16756
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۷
  • 831 بازدید
  • کریمی گفت : از شهروندان درخواست می گردد به هیچوجه کارت خود یا اطلاعات درج شده روی کارت را برای فردی یا افرادی که مورد اعتماد نیستند ارسال نکنند و یا اینکه از طریق فضای مجازی عکس کارت خود را ارسال ننمایند تا به این طریق از هرگونه جعل یا سوء استفاده جلوگیری کنند.
    دستگیری باند کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان امیدیه

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه ارسلان کریمی دادستان انقلاب و عمومی در این باره اظهار کرد: متخلفین در شهرستان امیدیه که قصد هک کردن کارت های عابر بانک شهروندان را داشتند که با دستور سریع قاضی محترم جناب آقای بهبهانی و همکاری نیروهای پلیس آگاهی فورا دستگیر شدند.

    کریمی درادامه افزود : این باند که در مکان های عمومی در حال فعالیت بودند از اعتماد شهروندان سوء استفاده میکردند و کارتهای عابر بانک شهروندان را هک میکردند تا در یک موقعیت مناسب حسابهای شهروندان را خالی کنند.

    دادستان انقلاب و عمومی امیدیه ادامه داد: قاضی بهبهانی و نیروهای پلیس اگاهی سریعا وارد عمل شدند و این کلاهبرداران را دستگیر کردند و در حال حاضر تحت بازجویی های نیروهای پلیس آگاهی میباشند و یک دستگاه اسکنر از متخلفین کشف و ضبط شده است

    کریمی گفت : از شهروندان درخواست می گردد به هیچوجه کارت خود یا اطلاعات درج شده روی کارت را برای فردی یا افرادی که مورد اعتماد نیستند ارسال نکنند و یا اینکه از طریق فضای مجازی عکس کارت خود را ارسال ننمایند تا به این طریق از هرگونه جعل یا سوء استفاده جلوگیری کنند.

    دادستان انقلاب و عمومی امیدیه در پایان عنوان نمود: حجم کلاهبرداری از شهروندان زیاد بوده است که انشالله قربانیان توسط دادسرا جهت رسیدگی به پرونده شان دعوت خواهند شد و جا دارد از تلاش و زحمات فرماندهی انتظامی امیدیه و پلیس آگاهی تقدیر و تشکر کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *