×
آخرین اخبار

دستبرد ۳۰ میلیاردی به افراد سالخورده

  • کد نوشته: 182301
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۹
  • 94 بازدید
  • فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به دستبرد ۳۰ میلیاردی به ۱۵۲ کارت عابربانک شناسایی و دستگیر شد.

    سردار احمد نگهبان اظهار داشت: در پی گزارش سرقت و کلاهبرداری‌های سریالی کارت‌های عابر بانک شهروندان در هسته مرکزی شهر مشهد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

    وی افزود: در تجمیع اطلاعات بدست آمده از پرونده‌های ثبت شده در کلانتری ها مشخص شد مردی حدود ۳۰ ساله با پرسه‌زنی در اطراف باجه‌های خودپرداز، افراد سالخورده و گاهی بی‌سواد که توانایی انجام عملیات بانکی از طریق دستگاه خودپرداز را نداشتند طعمه کرده و پس از انجام عملیات بانکی، کارت عابربانکی مشابه کارت عابربانک مالباخته به آن‌ها داده است.

    فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مالباختگان و تصاویر بدست آمده از متهم در دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها اقدامات لازم را برای شناسایی و دستگیری این فرد شیاد آغاز کردند.

    نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با اشراف اطلاعاتی متهم را مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از این فرد ۱۵ قطعه کارت عابر بانک مسروقه کشف کردند.

    وی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در مواجهه با تصاویر بدست آمده از او در دوربین‌های مدار بسته به ۱۵۲ فقره سرقت کارت عابربانک شهروندان و برداشت بیش از ۳۰ میلیارد ریال از کارت این افراد اعتراف کرد.

    فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل