×
آخرین اخبار

به همت پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان؛
در راستای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، تجهیزات کارخانه تولید بتن شهرداری مسجدسلیمان خریداری شد

  • کد نوشته: 57922
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۹
  • 779 بازدید
  • به همت پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان عملیات احداث بچینگ تولید بتن در مسجدسلیمان آغاز بکار کرد.
    در راستای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، تجهیزات کارخانه تولید بتن شهرداری مسجدسلیمان خریداری شد

    پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار دیدگاه نیوز اذعان داشت: با شروع به کار کارخانه تولید بتن، شهرداری مسجدسلیمان در امر تولید بتن خودکفا شده که این امر باعث صرفه جویی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه می شود و در خدمات رسانی به همشهریان و انجام پروژه ها نیز سرعت بیشتری میبخشد.

    مولایی ادامه داد: در حالی که کارخانه آسفالت شهرداری مسجد سلیمان در شهر فعال است و بخش زیادی از نیاز معابر شهری را در این حوزه برطرف می‌کند، احداث کارخانه بتن نیز می‌تواند نیاز عمرانی شهر در بحث ساخت و ساز را تامین کند.

    شهردار مسجد سلیمان گفت: شایان ذکر است که عمده هزینه ی پل ها و پروژه های عمرانی را بتن به خود اختصاص داده است که با این اقدام مهم شهرداری از آن معاف می شود.

    وی افزود: از جمله نیازهای حوزه عمران به بتن در ساخت پل‌ها و پروژه های عمرانی سطح شهر و یکی از نیازهای پیوسته و اساسی شهر است که در ساخت این قطعات تنها عیار سیمان و قالب متفاوت است که با توجه به این نکات هزینه تولید کارخانه بتن به نسبت خرید بتن چندان بالا نخواهد بود.

    پیمان مولایی گفت: تجهیزات مورد نیاز این کارخانه برای تولید بتن، جهت ساخت چند پل مواصلاتی در چندین نقطه از شهرستان مسجدسلیمان و تولید انواع قطعات بتنی خریداری شده و در آینده نزدیک این کارخانه احداث خواهد شد.

    مولایی در پایان اظهار داشت: با احداث این کارخانه بتن سازی توسط شهرداری هم مایحتاج مصالح شهری شهرداری مسجدسلیمان تولید می شود و هم نیاز همشهریان مسجدسلیمانی را می توان با قیمت پایین تامین نمود. 

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “در راستای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»، تجهیزات کارخانه تولید بتن شهرداری مسجدسلیمان خریداری شد”

    1. سام نظرپور گفت:

      سلام
      جناب آقای مولایی از زحمات شماکمال تشکر را داریم…

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *