×
آخرین اخبار

در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی استان مشکل خاصی نداریم

  • کد نوشته: 81766
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۳
  • 389 بازدید
  • لرستان_معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت : برای ایام عید نوروز، با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی مشکل خاصی نداریم.  
    در حوزه تأمین و توزیع کالاهای اساسی استان مشکل خاصی نداریم

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، سیروس ابراهیمی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی با اشاره به برنامه ریزی لازم برای تنظیم بازار استان با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز گفت: به اندازه کافی کالاهای اساسی شامل میوه، مرغ، گوشت، شکر، برنج و… در استان ذخیره سازی شده است.

     

    وی با اشاره به نظارت بر بازار شب عید و تنظیم بازار استان اظهار داشت: نظارت بر قیمتها در سطح استان تشدید شده و هرچه به ایام پایانی سال نزدیک تر می شویم حضور بازرسان در سطح بازاراستان بیشتر خواهد شد.

     

    ابراهیمی  با اشاره به تفاوت قیمت های ساختار در استان ادامه داد: مردم باید در هنگام خرید کالا دقت نمایند و از  وجود اجناس دوقیمیتی در بازار معترض شوند.

     

    معاون اقتصادی استانداری لرستان با تاکید بر تعادل نسبی در سطح بازار استان  اظهار داشت: هر هفته ۲ جلسه ستاد تنظیم بازار در استان برگزاری می شود و کوچکترین مسایل موجود بررسی و پیگیری می شود.

     

    ابراهیمی نمایشگاه‌های محلی را برای تبادل دستاوردها، افکار و نوآوری‌ها عنوان کرد و  افزود :بخشی از توانمندی‌های هر استان و همچنین کشور در نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود.

     

    وی با تاکید بر اینکه برپایی این گونه نمایشگاه‌ها هم موجب امیدواری می‌شود و همچنین زمینه‌ای فراهم می‌شود تا شرکت‌ها از تجربیات یکدیگر استفاده کنند و تبادل علمی نیز صورت بگیرد افزود: استان لرستان، استانی با ظرفیت‌های بالای کشاورزی است و اصلی ترین مزیت لرستان حوزه کشاورزی و زیر مجموعه‌های مربوط به آن است.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *