×
آخرین اخبار

خریداری ۱۸۲ میلیارد ریال تجهیزات هندلینگ برای فرودگاه خرم آباد

  • کد نوشته: 163506
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
  • 98 بازدید
  • مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد اعلام کرد: قسمتی از تجهیزات هندلینگ با هزینه بیش از ۱۸۲ میلیارد ریال از محل منابع استانی خریداری شده و پس از استقرار در محل فرودگاه، آماده افتتاح و بهره برداری است.

    خریداری ۱۸۲ میلیارد ریال تجهیزات هندلینگ برای فرودگاه خرم آباد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ علی کاملی در اینباره گفت: در راستای برنامه ریزی انجام شده برای توسعه و رونق استان لرستان و توجه ویژه استانداری به فرودگاه شهدای خرم آباد، قسمتی از تجهیزات هندلینگ با هزینه بیش از ۱۸۲ میلیارد ریال از محل منابع استانی خریداری شده و پس از استقرار در محل فرودگاه، آماده افتتاح و بهره برداری است.
    شایان ذکر است تجهیزات خریداری شده برای ارائه خدمات زمینی به هواپیماهای پهن پیکر و کارگو کاربرد دارد و با بهره‌برداری از این تجهیزات گام بزرگی در رونق اقتصادی استان با توسعه صنعت گردشگری و صنایع وابسته به تولیدات کشاورزی، باغی و دامی برداشته شده است.
    همجنین یک دستگاه پله بدنه وسیع، یک دستگاه غلتک، لیفتراک سه تن، کشنده ۳۲ تن و بابکت با تجهیزات جانبی و یک دستگاه ژنراتور برق زمینی با تجهیزات جانبی ترانس ۲۸ ولت، ماشین آلات خریداری شد.
    گفتنی است خریداری پله بدنه وسیع، بلت و GPU برای استفاده در مدل‌های مختلف هواپیما از مطالبات جدی مردم و مسئولان ارشد استان بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *