×
آخرین اخبار

خدمات رسانی به یک میلیون و ۲۶ هزار نفر در سوانح مختلف در سال ۹۸

  • کد نوشته: 26880
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۵
  • 550 بازدید
  • مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: در سال 98 در مجموع به یک میلیون و ۲۶ هزار نفر با در سوانح مختلف خدمات رسانی شد و در همین راستا ۷۶ هزار و ۴۳۹ نفر اسکان داده شدند.
    خدمات رسانی به یک میلیون و ۲۶ هزار نفر در سوانح مختلف در سال ۹۸

    به گزارش دیدگاه نیوزاز لرستان،صارم رضایی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ برف و کولاک فراوانی در شهرستان‌های استان حادث شد، خاطر نشان کرد: این حوادث ضرورت حضور و امدادرسانی جمعیت هلال احمر را می‌طلبید، همچنین در پی وقوع سیل و آبگرفتگی نیاز به ارائه خدمات بود که این مهم توسط همکاران انجام شد که در مجموع به یک میلیون و ۲۶ هزار نفر با در سوانح مختلف خدمات رسانی شد و در همین راستا ۷۶ هزار و ۴۳۹ نفر اسکان داده شدند.

     

     

    وی به میانگین زمان اطلاع رسانی و رسیدن به محل وقوع حادثه توسط جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: این میانگین زمانی از هنگام وقوع حادثه تا رسیدن امدادگران به محل وقوع حادثه، حدود ۹ دقیقه می‌باشد که این یک زمان طلایی است، ضمنا این خدمات در حوزه امداد و نجات انجام می شود.

    بیشترین اعضای جمعیت هلال احمر لرستان را اعضای جوانان تشکیل می دهند

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: اعضای جوانان جمعیت هلال احمر لرستان شامل کانون طلاب، کانون دانش‌آموزی و کانون دانشجویی در قالب تیم هایی به مناطق اعزام می‌شوند و به افراد آسیب دیده از سیل و کرونا دلگرمی داده و تنش و دردهایی که در وجودشان بود را التیام می بخشیدند.

    اجرای طرح «دادرس دانش آموز آماده در شرایط سخت» در مدارس

    رضایی به اجرای طرح «دادرس دانش آموز آماده در شرایط سخت» در مدارس اشاره کرد و افزود: در پی وقوع حوادثی همچون زلزله، سیل و … بر اثر عدم آمادگی ذهنی، روحی و روانی و همچنین عدم آگاهی و نداشتن آموزش های لازم در این زمینه بسیاری از دانش‌آموزان دچار صدمه می‌شدند که در پی اجرای طرح دادرس، آن‌ها تحت تعلیم و آموزش هلال احمر قرار گرفتند و آموخته‌های خود را به خانواده و افراد نزدیک انتقال می‌دهند تا کمترین آسیب‌های روحی و روانی را در پی وقوع حوادث داشته باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *