×
آخرین اخبار

حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه افکنی /دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و نظام است

  • کد نوشته: 126574
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۳
  • 164 بازدید
  • امام جمعه ورزقان گفت: هر کسی در هر مقامی در پی تفرقه افکنی باشد مردم در مقابلش خواهد ایستاد.

    حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه افکنی /دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و نظام است

    به گزارش دیدگاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی پورمحمد در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه دشمن تلاش می کند بین مردم و نظام فاصله بیاندازد،افزود: پس از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان سخت در تلاش هستند با برنامه‌ها و ابزارهای مختلف و با استفاده از ترفندهای گوناگون بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کنند اما باید بدانند جدایی مردم از نظام معنایی ندارد و مردم پای اعتقادات و باورهای خود ایستاده اند.

    امام جمعه ورزقان جنگ دشمن علیه ایران اسلامی را یک جنگ شناختی دانست و افزود: دشمنان با محوریت جنگ شناختی علیه جمهوری اسلامی وارد عمل شدند و میخواستند با استفاده از انقلاب به اصطلاح زنان بر علیه ایران اسلامی اقداماتی انجام دهند که شکست خوردند.

    وی ادامه داد: در فاز بعدی برنامه های استکبار جهانی جنگ ارزی بود که میخواستند قیمت دلار را به شدت بالا ببرند اما به لطف خدا و تدابیر رهبر معظم انقلاب و عملکرد تیم اقتصادی دولت نه تنها جلوی افزایش قیمت ها گرفته شد ، روند کاهشی نیز به خود گرفت لذا انتظار می رود دولتمردان جلوی گرانی ها را نیز بگیرند چرا که این مردم همیشه پای انقلاب بودند و در میادین و صحنه های مختلف حضور باشکوه داشتند.

    حاج آقا پورمحمد به حفظ وحدت بین مردم و مسئولین تاکید داشت و گفت: امروز مسئولان پاکدست زیادی در دولت هستند و باید از آن ها حمایت کرد تا برنامه های دولت به نحو احسن اجرایی شود و باید با همدلی و وحدت بین مردم و مسئولین توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

    وی در پایان نیز متذکر شد: هر کسی در هر مقامی در پی تفرقه افکنی باشد مردم در مقابلش خواهند ایستاد و از دستگاه های امنیتی و قضایی نیز درخواست داریم عرصه را بر تفرقه افکنان تنگ کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *