به گزارش دیدگاه نیوز ، رسول موسایی در این بازدید با بیان اینکه توسعه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اهمیت ارتباطات را در عصر کنونی دوچندان کرده است، گفت: با توجه به ماموریت های گسترده مجموعه مدیریت شهری و ارتباط تنگاتنگ شهروندان با این مجموعه، کارکنان اداره کل ارتباطات شهرداری تبریز زحمات فراوانی را متحمل می شوند.
او ادامه داد: شهروندان می توانند از طریق اداره کل ارتباطات شهرداری تبریز مشکلات و کاستی های موجود خود را به مدیران شهری منتقل کنند و از طرفی دیگر عملکرد خادمان شهر را به اطلاع شهروندان برسانند که این موضوع می تواند در جلب رضایت عمومی و ایجاد اعتماد متقابل موثر باشد.
قائم مقام شهردار تبریز با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری و اداره کل ارتباطات شهرداری تبریز همواره شنونده انتقادات سازنده است، افزود: در عین حال وظیفه خطیری بر عهده فعالان عرصه ارتباطات شهرداری تبریز است که باید از انحراف افکار و تشویش اذهان عمومی پیشگیری کنند.
دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید | |||||||
سرپرست دیدگاه نیوز در استان آذربایجان شرقی می باشد. وی دارای بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت خبری در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری و . . . بوده و در بیش از 7 خبرگزاری کشوری و استانی فعالیت داشته است.
دیدگاهتان را بنویسید