×
آخرین اخبار

«حسینیه معلی» پرمخاطب‌ترین برنامه هفته صدا و سیما

  • کد نوشته: 181384
  • ۱۴۰۲-۱۲-۰۱
  • 153 بازدید
  • برنامه «حسینیه معلی»، «پاورقی»، «سید خندان»، سریال «سرزمین مادری» و «پایتخت» پر مخاطب‌ترین برنامه‌های هفته تلویزیون شدند.

    در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۴ بهمن، ۲۸ هزار و ۵۸۳ پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) به ثبت رسیده‌است که شامل ۱۵ هزار و ۲۴۷ پیام صوتی، ۶۷۶۸ پیام تلفنی و ۶۵۶۸ پیامک می‌شود.

     از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، دو، آی‌فیلم، یک و ورزش دارای بیش‌ترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که تماس‌ها موضوعات و برنامه‌های مختلفی را در برمی‌گیرد.

    از میان برنامه‌های شبکه سه سیما برنامه «حسینیه معلی» و سریال «سرزمین مادری»، شبکه دو سیما برنامه‌های «پاورقی» و «سید خندان»، شبکه آی‌فیلم پخش سریال‌های جذاب، متنوع و سرگرم‌کننده به‌ویژه سریال «پایتخت»، شبکه یک سیما ویژه‌برنامه «ایران عزیز» و برنامه «جریان» و شبکه ورزش ویژ‌ه‌برنامه «جام آسیا ۲۰۲۳» بیش‌ترین سهم برنامه‌های تلویزیونی را در پیشنهاد‌ها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ به خود اختصاص داده‌اند.

    مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «حسینیه معلی»، شامل تشکر از اجرای توانمند آقای شریعتی، محتوای شاد، جذاب، معنوی و دلنشین، حضور مداحان شایسته و شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه به عنوان مهمان برنامه، مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «سرزمین مادری»، شامل تشکر از محتوای جذاب و تاریخی، فیلم‌نامه قوی، بازی خوب بازیگران و همچنین تشکر از کارگردان و عوامل سریال بوده است.

    مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره ویژه‌برنامه «ایران عزیز»، شامل تشکر از محتوای جذاب و اثرگذار، پوشش مراسم راه‌پیمایی ۲۲ بهمن و اجرای توانمند آقای نظام اسلامی در برنامه، مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان در باره برنامه «جریان»، شامل تشکر از حضور مهمانان شایسته، محتوای جذاب و روشنگرانه و اجرای توانمند مجری برنامه و مهم‌ترین محور‌های نظرات مخاطبان در باره ویژه برنامه «جام آسیا ۲۰۲۳»، شامل تشکر از محتوای جذاب و سرگرم‌کننده و اجرای توانمند آقایان خیابانی و توتونچی بوده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل