×
آخرین اخبار

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد: تاب‌آوری در جبهه اسلام سرنوشت جنگ غزه را رقم می‌زند

  • کد نوشته: 203473
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۷
  • 11 بازدید
  • امام جمعه اهواز گفت: بدبخت‌ها فکر کردند وقتی رهبران حماس و حزب‌الله را به شهادت می‌رسانند، انقلاب ساقط می‌شود؛ پایبندی، استقامت و تاب‌آوری در جبهه اسلامی است که سرنوشت نهایی جنگ غزه را رقم خواهد زد.

    حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد: تاب‌آوری در جبهه اسلام سرنوشت جنگ غزه را رقم می‌زند

    به گزارش دیدگاه نیوز ؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شهادت یحیی سنوار اظهار کرد: در کربلا در یک روز ۷۲ نفر به شهادت رسیدند، رئیس جمهور ما و رهبران حزب‌الله و حماس رفتند، اما اسلام قائل به شخص نیست و حرکت ادامه دارد.
    امام جمعه اهواز ادامه داد: این بدبخت‌ها فکر کردند وقتی رهبران حماس و حزب‌الله را به شهادت می‌رسانند، انقلاب ساقط می‌شود.
    وی با اشاره به کینه‌ورزی یهود با اسلام گفت: پایبندی، استقامت و تاب‌آوری در جبهه اسلامی سرنوشت نهایی جنگ غزه را رقم خواهد زد.
    امام جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ و صحبت‌های مقام معظم رهبری در خصوص وعده صادق ۳، تصریح کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند اگر دست از پا خطا کنند حیفا و سرزمین‌های اشغالی توسط رزمندگان اسلام شخم زده خواهد شد.
    وی همچنین با تاکید بر اهمیت فرزندپروری افزود: ماموریت اصلی ما تربیت سربازان امام زمان(عج) است. پدر و مادر و دیگر افرادی که در تربیت نقش دارند باید برای فرزندان الگو ارائه کنند.
    حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: در خط مقدم، تعداد قابل توجهی از فرزندان ما در لبنان، غزه و در محور مقاومت، آواره و نیازمند کمک هستند و ما باید به آن‌ها کمک کنیم.
    وی همچنین با تاکید بر رعایت حجاب عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو واجب الهی و حداقل شامل ۱۸ عرصه هستند و اگر به آن عمل کنیم همه مشکلات کاهش می‌یابند یا از بین می‌روند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *