×
آخرین اخبار

جشنواره «نشان ارادت به امام حسین» (ع) در استان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 130798
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۹
  • 68 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ مجید منعمی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره «نشان ارادت به امام حسین» (ع) در این استان، اظهار داشت: این جشنواره در پایان خرداد ماه آینده با برنامه ریزی و هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار خواهد شد. وی با اشاره به […]

    جشنواره «نشان ارادت به امام حسین» (ع) در استان برگزار می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ مجید منعمی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره «نشان ارادت به امام حسین» (ع) در این استان، اظهار داشت: این جشنواره در پایان خرداد ماه آینده با برنامه ریزی و هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه هرکس خود را از جریان کربلا و امام حسین (ع) جدا کند مسیر هلاکت را انتخاب کرده است، گفت: تکلیف همه ما این است که برای بسط فرهنگ عاشورای حسینی وقت بگذاریم.

    معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، اظهار کرد: جنس جلسات مرتبط با عتبات عالیات با جلسات دیگر متفاوت و بار معنوی در آن غالب است.

    منعمی با تأکید بر اینکه ما هرچه داریم از اسلام و اهل بیت است، عنوان کرد: برای پیگیری و اجرای درخواست‌های ستاد عتبات عالیات برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *