×
آخرین اخبار

جشنواره فرهنگی ، ورزشی به مناسبت دهه کرامت برگزار شد +گزارش تصویری

  • کد نوشته: 5002
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۷
  • 1867 بازدید
  • سرپرست هیات انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با دیدگاه نیوز از برگزاری جشنواره فرهنگی ، ورزشی به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان، و حضور گسترده شهروندان، ورزشکاران و ورزش دوستان در پارک گل نرگس واقع در پنج بنگله خبر داد. […]

    جشنواره فرهنگی ، ورزشی به مناسبت دهه کرامت برگزار شد +گزارش تصویری

    سرپرست هیات انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با دیدگاه نیوز از برگزاری جشنواره فرهنگی ، ورزشی به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان، و حضور گسترده شهروندان، ورزشکاران و ورزش دوستان در پارک گل نرگس واقع در پنج بنگله خبر داد.

    بنا بر همین گزارش در این مراسم عبدالرضا صالحی ریاست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان ضمن تقدیر از کلیه مسئولین و ورزشکاران، بر توسعه ورزش در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: توسعه ورزش همگانی  مورد نیاز جامعه امروز است و راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی محسوب می شود.

    صالحی در ادامه اظهار داشت: ورزش های همگانی سلامت خانواده و به دنبال آن سلامت جامعه را بدنبال خواهد داشت و به همین منظور باید به ایجاد شور و نشاط در بین خانواده ها اهتمام ویژه ایی داشته باشیم.

    ساسان زکی پور سرپرست هیات انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در این جشنواره فرهنگی و ورزشی اظهار کرد: این مراسم با برگزاری مسابقات دارت در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شد و در ادامه این جشنواره مسابقات طناب کشی در بخش بانوان و آقایان نیز برگزار گردید.

    وی ادامه داد: از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشنواره نمایشگاه صنایع دستی و اجرای گریم کودکان در حاشیه این جشنواره بود . برگزاری مسابقات سوالات عمومی در مورد دهه کرامت، از دیگر برنامه های برگزار شده در این جشنواره بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.  در پایان مراسم این جشنواره به ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی جوائز نفیسی اهدا گردید.

    سرپرست هیات انجمن های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در پایان افزود: جا دارد در پایان این جشنواره از همه عزیزانی که در برگزاری این برنامه با ما همکاری صمیمانه ای داشتند تقدیر و تشکر بنمایم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *