×
آخرین اخبار

جدول کشی مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال تبریز ادامه دارد

  • کد نوشته: 64712
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۵
  • 625 بازدید
  • عملیات جدول کشی ۲ مسیر پیاده رو ضلع جنوبی مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین کفسازی داخل مجموعه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریزادامه دارد.
    جدول کشی مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال تبریز ادامه دارد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، محمودرضا بنائی معاون فنی و عمرانی منطقه، از تداوم اجرای عملیات های عمرانی مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال خبر داد و گفت: در حال حاضر در کنار سایر عملیات های عمرانی داخل مجموعه ، عملیات جدول کشی حاشیه پیاده روهای ۶ و ۳ متری واقع در ضلع جنوبی مجموعه باغشمال اجرا می شود.

    بنائی طول پیاده روهای ضلع جنوبی مجموعه را ۴۵۰ متر ذکر کرده و افزود: در این محل ۲ پیاده رو، یکی به عرض ۹۰ به عنوان پیاده رو داخل مجموعه و دیگری با عرض ۳ متر به عنوان پیاده رو حاشیه خیابان احداث می شود.
    وی ادامه داد: تا به حال ۵۰ درصد این جدول کشی ها یعنی ۲مسیر از ۴ مسیر طول ۴۵۰ متری، یعنی ۹۰۰ متر طول جدول کشی اجرا شده و ۹۰۰ متر دیگر آن نیز در حال اجرا است.
    معاون فنی و عمرانی منطقه، عملیات اجرایی دیگر در مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال را کفسازی پیاده رو با عرض ۶ و طول ۲۵۰ متر در جهت شمال جنوب ضلع غربی عنوان کرد و گفت: تا به حال ۸۰ متر از طول این مسیر ۲۵۰ متری اجرا شده است و بقیه آن انجام می شود.
    بنائی افزود: محوطه دورتادور سالن های موجود در داخل مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال نیز کفسازی می شود. / انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *