×
آخرین اخبار

تیم دوومیدانی خرم‌آباد نایب قهرمان مسابقات بین‌المللی ترکیه شد

  • کد نوشته: 81803
  • ۱۴۰۰-۱۲-۱۴
  • 449 بازدید
  • لرستان _سرمربی تیم دو ومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: تیم دو ومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با کسب ۱۰ نشان رنگارنگ نایب قهرمانی مسابقات بین‌المللی باشگاه‌های ترکیه شد.
    تیم دوومیدانی خرم‌آباد نایب قهرمان مسابقات بین‌المللی ترکیه شد

    به گزارش خبر از لرستان ،”سیاووش سپهوند” افزود: تیم دو ومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در رقابت‌های بین‌المللی باشگاه‌های ترکیه پنج طلا، سه نقره، ۲ برنز کسب و کرد و موفق به جابجایی سه رکورد ملی شد.
    وی با اشاره به نایب قهرمانی تیم دو ومیدانی خرم‌آباد در این رقابت‌ها گفت: در این مسابقات تیم ترکیه اول شد و تیم باشگاه فنرباغچه این کشور به مقام سوم رسید.
    وی افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به نمایندگی از ایران ، عمان، کویت، لبنان، سوریه، عراق، تونس و چندین باشگاه از ترکیه حضور داشتند.
    سپهوند گفت: ورزشکاران در ماده‌های ۴۰۰، ۸۰۰ و ۶۰۰ متر با مانع، پرتاب وزنه، ۶۰ متر آزاد، پرش سه گام، پرش با نیزه، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، یکهزار و ۵۰۰ متر، پرش طول و سه هزار متر با حریفان رقابت کردند.
    رقابت‌های بین‌المللی ترکیه از هشتم تا دهم اسفندماه امسال برگزار شد و تیم دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد نماینده ایران در این رقابت‌ها بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *