×
آخرین اخبار

شهردار تبریز:
توطئه های استکبار جهانی را با حضور پرشور در انتخابات نقش برآب می کنیم

  • کد نوشته: 62244
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۳
  • 495 بازدید
  • شهردار تبریز گفت: با حضور پرشور در پای صندوق های رای، توطئه های های نخ نما شده استکبار جهانی در تضعیف روحیه مردم و تبلیغ بی توجهی آنها به انتخابات را نقش بر آب می کنیم.
    توطئه های استکبار جهانی را با حضور پرشور  در انتخابات نقش برآب می کنیم
    به گزارش دیدگاه نیوز ، ایرج شهین باهر امروز در حاشیه سی و دومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در محل مصلی تبریز و با تسلیت این ایام، اظهار کرد: ما امروز در این مراسم حضور یافتیم تا عهد و پیمان و بیعت مجدد با بنیانگذار کبیر انقلاب ببندیم.

    او ادامه داد: ما این انقلاب را مدیون زحمات و تلاش و مجاهدت آن عزیز هستیم و باید به سفارش آن امام راحل پایبند باشیم که فرمودند مواظب باشید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد.

    او افزود: به هر حال در انتخابات فضایی مهیا می شود تا تمام آحاد جامعه بتوانند پای صندوق های رای حضور یابند و فردی که انتخاب می کنند باید توانمند، مدیر و اصلح باشد تا بتواند مشکلات مردم را حل کند.

    ایرج شهین باهر عنوان کرد: سرنوشت آینده کشور در انتخابات رقم می خورد و حتما باید آحاد مردم از این فرصت استفاده کرده و با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای، سرنوشت خود را رقم بزنند.

    او گفت: حضور حداکثری، اعتبار نظام و انقلاب و آن فردی که انتخاب می شود را بالاتر خواهد برد و فرد منتخب در عرصه بین الملل نیز قدرتمندانه و با وجهه ای مردمی حاضر می شود چرا که منتخب اکثریت مردم است و پشتوانه ای مردمی دارد و امور کشور را نیز با قوت پیش خواهد برد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *