×
آخرین اخبار

به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد؛
توزیع ۳۸۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار

  • کد نوشته: 202612
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۹
  • 74 بازدید
  • در نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی جدید، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اهدای ۳۸۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان کم‌برخوردار مناطق عملیاتی خود، گامی مؤثر در حمایت از تحصیل این دانش‌آموزان برداشت.

    به گزارش دیدگاه نیوز، این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدی امام جمعه مسجدسلیمان، علیرضا هیهاوند مدیرعامل شرکت، سرهنگ میرسالاری فرمانده سپاه ناحیه مسجدسلیمان و حجت‌الاسلام نجفی امام جماعت اداره مرکزی برگزار شد.

    علیرضا هیهاوند در سخنانی ضمن بزرگداشت یاد و خاطره حماسه‌سازان ۸ سال دفاع مقدس، اظهار داشت که این شرکت در کنار وظیفه تولید نفت و گاز، توجه ویژه‌ای به خدمات عام‌المنفعه برای جوامع محلی دارد. او به پروژه‌های مختلف، از جمله بهسازی راه‌های ارتباطی و همچنین توزیع کمک‌های معیشتی، اشاره کرد و افزود: “در تیرماه سال جاری ۴۵۰۰ بسته مواد غذایی توزیع شد و اکنون نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس، ۳۸۰۰ بسته نوشت‌افزار میان خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شده است.”

    امام جمعه و فرمانده سپاه مسجدسلیمان نیز از این اقدام شرکت بهره‌برداری نفت و گاز در حمایت از خانواده‌های کم‌برخوردار تقدیر و تشکر کردند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل