×
آخرین اخبار

 توزیع ۳۴۰بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند شهرستان بندر ماهشهر

  • کد نوشته: 121670
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۸
  • 151 بازدید
  • در پویش مومنانه‌ای که به همت انجمن حمایت از زندانیان و با مشارکت شرکت های پتروشیمی شهرستان صورت گرفت ، تعداد۳۴۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی به ارزش بیش از ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال و کارت هدیه به مبلغ ۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان توزیع شد.

     توزیع ۳۴۰بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند شهرستان بندر ماهشهر

     

    به گزارش دیدگاه نیوز در آستانه عید نوروز به همت جناب آقای محمدی دادستان، حیدری مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان و رحیمی رئیس اداره زندان بندر ماهشهر تعداد ۳۴۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۶،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰میلیون ریال بین خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان توزیع شد.

    در پویش مومنانه‌ای که به همت انجمن حمایت از زندانیان و با مشارکت شرکت های پتروشیمی شهرستان صورت گرفت ، تعداد۳۴۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی به ارزش بیش از ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال و کارت هدیه به مبلغ ۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان توزیع شد.

    آقای محمدی دادستان بندر ماهشهر در این زمینه گفت: کمک به افراد کم برخوردار جامعه علی‌الخصوص خانواده‌های نیازمند زندانیان و حمایت از این قشر در معرض آسیب وظیفه انسانی و شرعی همه ماست.

    در ادامه آقای حیدری مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان از مردم ولایی و نوع دوست شهرستان خواست تا در این ایام مبارک با احسان خود گوشه‌ای از آلام و نیازهای این خانواده‌ها را برطرف سازند.

    آقای رحیمی رئیس اداره زندان بندر ماهشهر نیز ضمن قدردانی از خیرین شهرستان و مشارکت زایدالوصف شرکت های پتروشیمی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و افزود امسال به همت این شرکت ها و خیرین شهرستان ، زندان بندر ماهشهر جزء سه زندان برتر استان در زمینه دریافت بیشترین کمک و مشارکت در کمک به خانواده مددجویان شهرستان بود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *