×
آخرین اخبار

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه دومین جایزه ملی طراحی بسته بندی در صنایع فرهنگی:
توجه به حوزه صنایع فرهنگی یکی از اولویت های اصلی ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

  • کد نوشته: 75856
  • ۱۴۰۰-۰۸-۱۹
  • 501 بازدید
  • توجه به حوزه صنایع فرهنگی یکی از اولویت های اصلی ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و اساسا فکر ما که بایستی به ظرفیت های جدید در حوزه های فرهنگی و هنری معطوف شود 
    توجه به حوزه صنایع فرهنگی یکی از اولویت های اصلی ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی, در آیین اختتامیه دومین جایزه ملی طراحی بسته بندی در صنایع فرهنگی گفت: 

    جا دارد از جهاد دانشگاهی، دانشگاه علم و فرهنگ و همه عزیزانی که دستندرکاران این جشنواره بودند تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم در سال های بعد با ابعاد کمی و کیفی بیشتری برگزار شود.

    وی ادامه داد: توجه به حوزه صنایع فرهنگی یکی از اولویت های اصلی ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و اساسا فکر ما که بایستی به ظرفیت های جدید در حوزه های فرهنگی و هنری معطوف شود و پیوند این حوزه با صنعت ایده ای است که با مفهوم صنایع فرهنگی به نحو مطلوب اساسا بیان می شود.

    اسماعیلی به آماده سازی و توجه به صنایع فرهنگی اشاره کرد و افزود: ما در دولت بیش از ۳۰ سند تحولی آماده کرده ایم و تلاش ما این بوده است که در سرفصل های مختلف برنامه های تحولی ارائه کنیم که یکی از این برنامه ها آماده سازی سند صنایع فرهنگی بوده است که ده ها جلسه برگزار شده است.

    وزیر فرهنگ و ارشاد در ادامه تصریح کرد: تاسیس صنایع فرهنگی در دستور کار دولت قرار گرفته است و این مهم جز برنامه های تحولی است که برای ایجاد رونق در فضای فرهنگ و هنر و پیوند آن با موضوع اقتصاد و صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است.

    وی توجه به صنعت بسته بندی یکی را مهم برشمرد و گفت: از وجوه اصلی صنایع فرهنگی 

    توجه به حوزه بسته بندی است و قبل از اینکه یک فعل اقتصادی باشد اساسا یک فعل فرهنگی است و من تشکر می کنم از عزیزانی که این جشنواره را برگزار کردند.

    وی در پایان خاطر نشان, کرد: تمام زیر ساخت ها فراهم است و انشالله یک دوره شکوفایی برای اقتصاد فرهنگ و صنایع فرهنگی رقم خواهد خورد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *