×
آخرین اخبار

تصادف در جاده های خوزستان ۱۴ مصدوم و سه کشته بر جای گذاشت

  • کد نوشته: 3852
  • ۱۳۹۶-۰۳-۳۰
  • 1157 بازدید
  • ئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تصادف در جاده های استان، ۱۴ مصدوم و سه کشته بر جای گذاشت.

    شهیار میرخشتی اظهار کرد: بر اثر واژگونی وانت پراید در ساعت ۲:۲۰ روز دوشنبه در محور هندیجان-دیلم(کیلومتر۳۰دیلم)، یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

    وی افزود: همچنین بر اثر برخوردپژو۴۰۵-پراید-پراید در روز یکشنبه، ساعت ۲۳:۰۶ در محور اهواز-سوسنگردبعد از پادگان فرجوانی به سمت حمیدیه، ۱۰نفر مصدوم شدند.

    میرخشتی ادامه داد: بر اثر برخورد ۲ دستگاه موتور با یکدیگر در محور مسجدسلیمان، سه راهی گلگیر در ساعت ۲۰:۵۰ روز یکشنبه، ۲ نفر مصدوم شدند و یک نفر کشته شد.

    رئیس اورژانس ۱۱۵ خوزستان اظهار کرد: همچنین در همین زمان بر اثر واژگونی کامیون در اتوبان خلیج فارس-کیلومتر۵۰ ماهشهر در ساعت ۱۳:۵۹، یک نفر مصدوم و یک نفر کشته شد.

    توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، خواب آلودگی و نامناسب بودن جاده ها از عوامل اصلی تصادف های جاده ای در خوزستان است.

    اورژانس ۱۱۵ خوزستان ۲۰۰ دستگاه آمبولانس و ۱۴۲ پایگاه شامل ۵۱ شهری و ۹۱ جاده ای دارد که از این تعداد ۹۶ پایگاه شامل ۳۷ شهری و ۵۹ جاده ای مربوط به دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل