×
آخرین اخبار

مدیرکل ارشاد زنجان خبر داد
تخصیص اعتبار برای تعمیر و تجهیز فرهنگسرای نور ابهر

  • کد نوشته: 65425
  • ۱۴۰۰-۰۴-۰۹
  • 338 بازدید
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان طی سفر یک روزه خود به شهر ابهر با پیشکسوتان و اصحاب فرهنگ و هنر دیدار و گفت و گو و در ابن دیدار از تخصیص اعتبار برای تعمیر و تجهیز فرهنگسرای نور ابهر خبر داد.
    تخصیص اعتبار برای تعمیر و تجهیز فرهنگسرای نور ابهر

    به گزارش دیدگاه نیوز ، احمدخانی در سفر یک روزه به شهر ابهر به همراه قاسمی سرپرست معاونت هنری و سینمایی و رئیس گروه قرآنی، محمدی رئیس گروه فرهنگی، مهاجری رئیس اداری و مالی، صادقی رئیس اداره شهرستان ابهر، با هنرمندان و فعالان حوزه های مختلف فرهنگی و هنری، پیشکسوت ادبی سعید بداغی و پیشکسوت حوزه خبر شعبان ربی دیدار نمود.

    آیسان صادقی ضمن قدردانی از حضور مدیرکل و هیئت همراه، گزارشی از فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی صورت گرفته در شهرستان در ایام شیوع بیماری کرونا و همکاری فعالان فرهنگی و هنری ارائه نمود و در ادامه هنرمندان درباره مشکلات و خواسته های خود و خسارت های ناشی از شرایط کرونایی در حوزه آموزش هنر به بحث و تبادل نظر پرداختند.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در دیدار صمیمی با جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان، با تأکید بر نقش برجسته آنها در رویدادهای فرهنگی و هنری در سطح استان تصریح کرد: مشارکت بیشتر هنرمندان در فعالیت های فرهنگی، هنری، قرآنی و حضور در جشنواره های مختلف موجب ارتقاء سطح فرهنگ و هنر استان می شود.
    وی در ادامه با اشاره به پتانسیل‌ و ظرفیت های‌ بسیار خوب و غنی شهرستان ابهر در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری و مطالبه هنرمندان، از تخصیص اعتبار برای تعمیر و تجهیز فرهنگسرای نور ابهر خبر داد.
    احمدخانی در خصوص حمایت های صورت گرفته از هنرمندان در یک سال اخیر گفت: حمایت بلاعوض از اعضای صندوق اعتباری هنر با اعطای هنر کارت، ارائه وام هایی با هدف جبران بخشی از خسارت ها و آسیب های ناشی از شرایط کرونایی به هنرمندان، از جمله حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در یک سال اخیر بوده است.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با حضور در دفتر نشریه ندای ابهر به مناسبت ۲۰ ساله شدن روزنامه، از پیشکسوت عرصه مطبوعات و آزاده سرافراز حاج شعبان ربی و همکاران فعال در نشریه تقدیر نمود و تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان و رسانه ها گام های موثر و اقدامات ویژه ای در جهت رفع مشکلات و دغدغه ها ی موجود در حوزه نشر و اصحاب رسانه برداریم.
    در ادامه مدیرمسئول روزنامه ندای ابهر به فعالیت های نشریه و نحوه تعامل با ادارات استانی و شهرستانی و مسائل و مشکلات حوزه نشر به ویژه در یک سال اخیر اشاره نمود و خواستار حمایت بیشتر اداره کل از تنها نشریه فعال شهرستانی شد.
    در بخش دیگری از این سفر یک روزه، احمد خانی دیداری با نویسنده و شاعر پیشکسوت سعید بداغی داشت و ضمن تقدیر از شش دهه فعالیت فرهنگی و ادبی ایشان و نقش تأثیرگذاری که در حوزه آموزش و ارتقاء ادبیات شهرستان داشته اند، درباره محتوای پنجمین کتاب ایشان به نام “سنگ سرنوشت” که توسط انتشارات روزنه در دست چاپ می باشد، به گفت و گو پرداختند. / انتهای خبر

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *