×
آخرین اخبار

تبریز، موزه شهر ایران؛ کتابی درباره آثار تاریخی تبریز

  • کد نوشته: 46977
  • ۱۳۹۹-۰۹-۲۸
  • 550 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز این کتاب یازده فصل دارد که شامل شرح مختصری در باب تاریخچه تبریز، عمارت‌ها، اماکن، بناها، خانه‌های قدیمی، مساجد تاریخی، بقاع و معابر، مدارس، پل‌ها، حمام‌ها، دروازه‌ها، کلیساهای تاریخی، موزه‌های تبریز و … کتابی با عنوان (تبریز، موزه شهر ایران) توسط انتشارات اختر تبریز چاپ و منتشر شده است. رضا بالابیک‌نژاد […]

    تبریز، موزه شهر ایران؛ کتابی درباره آثار تاریخی تبریز

    به گزارش دیدگاه نیوز این کتاب یازده فصل دارد که شامل شرح مختصری در باب تاریخچه تبریز، عمارت‌ها، اماکن، بناها، خانه‌های قدیمی، مساجد تاریخی، بقاع و معابر، مدارس، پل‌ها، حمام‌ها، دروازه‌ها، کلیساهای تاریخی، موزه‌های تبریز و …
    کتابی با عنوان (تبریز، موزه شهر ایران) توسط انتشارات اختر تبریز چاپ و منتشر شده است. رضا بالابیک‌نژاد مولف این کتاب می‌گوید: گردآوری این کتاب دوسال زمان برده و در قطع وزیری و شمارگان هزار نسخه چاپ شده است.
    به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی افزود: در این کتاب سعی شده است توضیحات مفیدی درباره اماکن و بناهای تاریخی تبریز ارائه شود.
    این کتاب یازده فصل دارد که شامل شرح مختصری در باب تاریخچه تبریز، عمارت‌ها، اماکن، بناها، خانه‌های قدیمی، مساجد تاریخی، بقاع و معابر، مدارس، پل‌ها، حمام‌ها، دروازه‌ها، کلیساهای تاریخی، موزه‌های تبریز و … است.
    رضا بالابیک‌نژاد گفته است: این کتاب ابتدا ۳۶۰ صفحه نوشته و گردآوری شده بود و قبل از چاپ، جهت سهولت مطالعه خوانندگان به ۱۸۶ صفحه تلخیص گردید. از وجوه بارز این کتاب فراوانی موضوعی راجع به اماکن، بناها، و موزه‌های شهر تبریز است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *