×
آخرین اخبار

بیوگرافی مرتضی عطایی کشتی گیر آزادکار

  • کد نوشته: 141374
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۸
  • 1138 بازدید
  • نام: مرتضی نام خانوادگی: عطایی تاریخ تولد: ۴ فروردین ۱۳۷۴ محل تولد: کرج محل سکونت: تهران وزن: ۶۵کیلوگرم قد: ۱۷۵ تحصیلات: لیسانس مکانیک و روانشناسی وی فرزند ارشد خانواده است و یک خواهر دارد. اصالتا ترک می‌باشد، تا ۷سالگی در تهران زندگی کرد و سپس به کرج کوچ کردند و تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود […]

    بیوگرافی مرتضی عطایی کشتی گیر آزادکار

    نام: مرتضی
    نام خانوادگی: عطایی
    تاریخ تولد: ۴ فروردین ۱۳۷۴
    محل تولد: کرج
    محل سکونت: تهران
    وزن: ۶۵کیلوگرم
    قد: ۱۷۵
    تحصیلات: لیسانس مکانیک و روانشناسی
    وی فرزند ارشد خانواده است و یک خواهر دارد. اصالتا ترک می‌باشد، تا ۷سالگی در تهران زندگی کرد و سپس به کرج کوچ کردند و تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در شهرستان ساوجبلاغ سپری کرد و دوباره در ۱۵سالگی به محل قبلی خود بازگشت.

    تحصیلات دوم و سوم دبیرستان خود را در شهرستان شهریار گذراند. دارای لیسانس مکانیک خودرو و روانشناسی، رتبه ۶۵ کنکور در دانشکده شهید بهشتی بوده و از ۸ سالگی ورزش را با ورزش های رزمی آغاز کرد و از ۱۴سالگی با راهنمایی دایی اش کشتی را زیر نظر استاد محمد کرمانی در کرج شروع کرد همزمان با کشتی کار و تحصیل را نیز ادامه داد.


    پس از فارغ التحصیلی از رشته مکانیک تصمیم به رفتن سربازی کرد و سرباز معلم شد و پس از پایان خدمتش تصمیم به ماندن در آموزش و پرورش گرفت و سپس مجددا مدرک کارشناسی روانشناسی را در دانشگاه آزاد کرج گرفت.

    در سال ۹۵ از کشور هلند پیشنهاد اقامت داشت اما به دلایل عاطفی قبول نکرد چون نمی‌توانست دوری از خانواده را تحمل کند. مدت ها به دلیل آسیب دیدگی از تمرین دور بود و سپس بازگشت پرقدرت داشت و اکنون دبیر آموزش و پرورش می‌باشد و در حال تحصیل ارشد در رشته علوم ورزشی است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *