×
آخرین اخبار

بیهوش کردن پیرزن تنها به دست زن و مرد بی رحم

  • کد نوشته: 190491
  • ۱۴۰۳-۰۳-۰۸
  • 89 بازدید
  • رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: یک زن با همدستی یکی از همسایگان وارد منزل یک پیرزن ۹۲ ساله شده و طلاهای او را به سرقت بردند.

    بیهوش کردن پیرزن تنها به دست زن و مرد بی رحم

    سرهنگ علی اسدبگی روز سه شنبه افزود: پس از دریافت گزارش یک مورد  سرقت  در یکی از محله های شهر همدان بررسی این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی اضافه کرد: بررسی کارشناسان این حوزه گویای این بود که یک زن با معرفی خود به عنوان مامور بهداشت وارد خانه پیرزن ۹۲ ساله شده و پس از دادن قرص بیهوشی به مالباخته، بیش از ۱۰۰ گرم از طلاهای او را به سرقت می برد.

    رییس پلیس آگاهی استان همدان اظهار کرد: در بررسی های دقیق پلیس مشخص شد که این سرقت با همدستی و طراحی نقشی از سوی یکی از همسایگان ساکن در همان محل که از تنها بودن پیرزن آگاه بوده، صورت گرفته است.

    سرهنگ اسدبگی بیان کرد: سارقان پس از ربودن همه طلاهای این پیرزن آن را فروختند اما پس از  دستگیری ، طلاها به مالباخته بازگردانده شد.

    وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات این زن و مرد را که در این سرقت نقش داشتند دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی دادند.

    سرهنگ اسدبگی تاکید کرد: شهروندان از نگهداری سکه و طلا در منزل پرهیز کرده همچنین پیش از ورود ماموران واحدهای خدمات رسان به داخل مجتمع مسکونی از او کارت شناسایی مطالبه کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *