×
آخرین اخبار

بیانیه جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت ۲۲ بهمن

  • کد نوشته: 80236
  • ۱۴۰۰-۱۱-۲۲
  • 670 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر نمود که به شرح زیر می باشد: ۲۲ بهمن به مثابه طوفان سهمگین بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهر الهی غرق ساخت. حرکتی […]

    بیانیه جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت ۲۲ بهمن

    به گزارش دیدگاه نیوز، جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر نمود که به شرح زیر می باشد:

    ۲۲ بهمن به مثابه طوفان سهمگین بود که کشتی لرزان رژیم طاغوت را به صخره های ستبر تاریخ کوبید و در نهایت آن را در گرداب قهر الهی غرق ساخت.

    حرکتی که این مردم انقلابی و خدا جو به رهبری حضرت امام خمینی کبیر(ره) آغاز کرد و امروز با هدایت پیامبر گونه خلف صالحش رهبر بصیر و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله) ادامه یافته است.

     چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.بر این اساس، شورای مرکزی، دبیران اجرائی در سراسر کشور و کارگران شریف کشور عزیزمان همگام با امت شهید پرور بپا خاسته ایران اسلامی و به پیروی از مقتدای خویش مقام عظمای ولایت با حضور منسجم و موثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نموده و بار دیگر به مستکبران جهان اعلام میکنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده ایم.

    مطمئن هستیم که در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، راهپیمایی ۲۲ بهمن به لطف خدا و به برکت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان، پر شورتر از سالهای گذشته خواهد بود، و موجب تقویت روحیه ملتهای مظلوم جهان و ناامیدی هر چه بیشتر دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را خواهد شد.

    لذا از همه اعضای جامعه اسلامی کارگران کشور دعوت میکنیم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن، بار دیگر حضور خود را در عرصه های مبارزه علیه استکبار جهان را به نمایش گذاشته و با وحدت و همدلی و انسجام بیشتر حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تداوم در پیروی از آرمانهای انقلاب اسلامی به نمایش گذارند.

    روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران کشور

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *