×
آخرین اخبار

بکارگیری موشک‌های «صیاد F» در سامانه پدافندی «آرمان»

  • کد نوشته: 181093
  • ۱۴۰۲-۱۱-۲۸
  • 131 بازدید
  • فرمانده قرارگاه تأمین حفاظت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سامانه پدافندی «آرمان» برای آماده شدن جهت انجام عملیات، خودگردان است و در کمتر از ۳ دقیقه آماده رزم می‌شود.

    امیر شاهرخ شهرام در حاشیه رونمایی از سامانه‌های پدافندی «آرمان» و «آذرخش»، اظهار کرد: سامانه پدافندی آرمان بر حسب تجربه دفاع مقدس و جنگ‌های نوین امروز طراحی شده به همین جهت خودحفاظت، چابک و با قابلیت‌های ویژه بوده که برای آماده شدن جهت انجام عملیات خودگردان است و در کمتر از سه دقیقه آماده رزم می‌شود.

    وی افزود: مأموریت اصلی این سامانه برای مقابله با اهداف متوسط و بالاست که با شناسایی هدف در ۱۸۰ کیلومتری، در فاصله ۱۲۰ کیلومتری می‌تواند با هدف درگیر شود و آن را منهدم کند. این سامانه یکی از سامانه‌های به‌روز دنیاست و نیروهای مسلح کشورمان با استفاده از آن می‌توانند محکم‌تر از کشورمان حفظ و حراست کنند.

    همچنین امیر سرتیپ احمد صادق‌نژاد مشاور امور پدافندی وزیر دفاع هم یادآور شد: سامانه شهید آرمان (شهید آرمان علی‌وردی)، بسیار راهبردی است و می‌تواند با موشک‌های بالستیک و کروز مقابله کند. این سامانه از موشک‌های «صیاد F» عمودپرواز بهره می‌برد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *