×
آخرین اخبار

برخورد خودرو با درخت در ملایر چهار کشته برجا گذاشت

  • کد نوشته: 197106
  • ۱۴۰۳-۰۵-۱۸
  • 99 بازدید
  • جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد خودروی سوار زانتیا با کُنده درخت در جاده فرعی روستای بابارییس روستای ملایر چهار کشته برجا گذاشت.

    برخورد خودرو با درخت در ملایر چهار کشته برجا گذاشت

    سرهنگ ارسلان سرمدی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این سانحه بامداد امروز در ۲.۵ کیلومتری روستای بابارییس به علت تردد با سرعت غیرمجاز و بی توجهی به جلو رخ داد.

    وی اضافه کرد: چهار جوان بومی ملایر سوار بر زانتیا از روستا خارج د و کمتر از ۲.۵ کیلومتر این مسیر ار پیموده بودند که خودرو از سمت راست جاده خارج شده و پس از ورود به زمین کشاورزی با کُنده درخت وسط زمین برخورد کرد.

    جانشین رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: شدت سرعت و سانحه به حدی بالا بود که پس از برخورد با کنده درخت، موتور زانتیا به چند متر آن طرف تر پرت شده و چهار سرنشین ۲۸ تا ۳۵ ساله آن در دم جان باختند.

    سرهنگ سرمدی گفت: این مسیر فرعی دارای علائم مورد نیاز و خط کشی بوده و بی احتیاطی راننده مهمترین علت بروز این سانحه فوتی به شمار می رود.

    وی بیان کرد: با توجه به گرم بودن هوا در روز رانندگان با صبر و حوصله پایین رانندگی کرده و سعی در سریع رسیدن به مقصد را دارند که در این مواقع به علت پایین بودن هوشیاری و توجه راننده به جلو احتمال بروز تصادف زیاد است.

    جانشین رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: برخی رانندگان نیز شب هنگام و موقع خنکی هوا اقدام به رانندگی می کنند که این افراد هم بدون استراحت کافی اقدام به رانندگی کرده و زمینه ساز بروز حادثه می شوند.

    سرهنگ سرمدی افزود: طرح اربعین حسینی از ۱۶ مرداد سال جاری اغاز شده و تا ۹ شهریور ادامه دارد که امید می رود اربعین امسال اهد کاهش سوانح جاده ای باشیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *