×
آخرین اخبار

برخوردهای حذفی با فرهنگیان خوزستانی پذیرفتنی نیست/ وزارت آموزش و پرورش مربیان پیش دبستانی و نهضتی را جذب کند

  • کد نوشته: 201968
  • ۱۴۰۳-۰۷-۰۲
  • 4 بازدید
  • نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در آیین بازگشایی مدارس خوزستان که در دبیرستان زنده یاد رحیم زاد کلانشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه همه جامعه مدیون معلمان و آموزش و پرورش است، گفت: هیچ کس منتی بر آموزش و پرورش ندارد و همه باید در خدمت رشد و تعالی نظام تعلیم و تربیت باشند.

    برخوردهای حذفی با فرهنگیان خوزستانی پذیرفتنی نیست/ وزارت آموزش و پرورش مربیان پیش دبستانی و نهضتی را جذب کند

    سید محسن موسوی زاده، با عنوان اینکه عدالت آموزشی باید در آموزش و پرورش تحقق پیدا کند، ادامه داد: نگاه آموزش و پرورش به همه مناطق و شهرستان ها باید نگاهی یکسان و عدالت محور باشد. 

    عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با مهم توصیف کردن بازدید ها در جهت حمایت از مدارس، گفت: از دو مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خواستارم در جهت رفع کمبود ها به مدارس سر بزنند. 

    وی تکریم معلم را نخستین شرط برای اعتلای نظام آموزشی کشور دانست و تصریح کرد: ما به هیچ وجه برخود حذفی و تنبیهی را با فرهنگیان خوزستانی نخواهیم پذیرفت.

    موسوی زاده حمایت از مدارس غیر دولتی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: مدارس غیر دولتی بار مهمی از دانش آموزان را به دوش می کشند و در راستای ادامه فعالیت نیازمند حمایت هستند.

    نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه با عنوان اینکه وزیر آموزش و پرورش اقدامات خوبی را آغاز کرده است، گفت: بازگشت تعداد قابل توجهی از رد شدگان تحت عنوان کد ۱۹ و ۵ نوید بخش نگاه رأفت اسلامی است.

    وی با عنوان اینکه وزیر آموزش و پرورش از فراخوان ۱۹ هزار نفر در ظرفیت باقی مانده از آزمون های استخدامی گذشته خبر داد که به زودی توسط آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد، افزود: خواسته ما از وزارت آموزش و پرورش توجه به جذب مربیان پیش دبستانی، طرح امین و نیروی نهضت سواد آموزی و معلمان مدارس غیردولتی است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *