×
آخرین اخبار

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد:
برای اکران فیلم یاغی در شیراز مجوزی صادر نشده

  • کد نوشته: 90772
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۷
  • 1017 بازدید
  • مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: برای اکران فیلم یاغی در شیراز مجوزی صادر نشد، با مقصر برخورد خواهد شد

    به گزارش خبرنگار خبرروز در استان فارس و به نقل از پایگاه خبرگزاری شیرازه، حمید رضا قانعی گفت: اکران فیلم های نمایش خانگی خلاف قانون می باشد و اتفاقی است که افتاده و الان باید برخورد شود.

    حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از پیگیری ناهنجاری پیش آمده در آیین اکران عمومی سریال نمایش خانگی یاغی در مجموعه هنر شهر آفتاب شیراز بیان کرد: مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادستان و فرمانداری پیگیر ماجرا شده و در حال اقدام هستیم.

    وی تصریح کرد: در خصوص این ماجرا به موقع اطلاع رسانی خواهیم کرد و می خواهیم که در چنین موضوعاتی رسانه ها نیز به ما کمک دهند.

    قانعی افزود: اکران فیلم های نمایش خانگی خلاف قانون می باشد و اتفاقی است که افتاده و الان باید برخورد شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ابراز کرد: علیرغم اینکه برگزار کنندگان این برنامه از یک هفته قبل به دنبال اخذ مجوز بوده اند، اما برای این برنامه هیچ مجوزی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر نشده است

    قانعی به خبرنگار شیرازه قول داد که تا عصر تکلیف نهایی مشخص شده و کسی که در این ماجرا مقصر بوده، باید پاسخگو باشد و با تماس با این رسانه نتیجه را اطلاع رسانی کند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نویسنده: محمد ناصریراد
    منبع: پایگاه خبری شیرازه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خروج از نسخه موبایل