×
آخرین اخبار

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان:
بخشی از نارضایتی‌های مردم با کمی وقت گذاشتن توسط مدیران مربوطه قابل حل است

  • کد نوشته: 84628
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۰
  • 873 بازدید
  • دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان گفت: هدف قوه قضائیه رسیدگی به تظلم‌خواهی مردم و پیگیری حل مشکلات آنان در راستای احقاق حقوق عامه است و در این راه با کسانی که کم کاری کنند به جد برخورد خواهد شد.

    بخشی از نارضایتی‌های مردم با کمی وقت گذاشتن توسط مدیران مربوطه قابل حل است

    به گزارش دیدگاه نیوز، رحمان بن سعید دادستان مسجدسلیمان با بیان این که مدعی‌العموم صدای مردم است گفت: بخشی از نارضایتی‌های مردم در ارتباط با کم کاری مدیران خصوصاً در حوزه خدمات شهری با کمی وقت گذاشتن توسط مدیران مربوطه قابل حل است.

    بن سعید با بیان این که ورود به موضوع حقوق عامه وظیفه قانونی و شرعی ما است، گفت: یکی از مهمترین مسئولیت‌های ما در سالیان اخیر بحث دفاع و صیانت از حقوق عامه است و هدف دستگاه قضایی نیز همکاری با دستگاه های اجرایی و مدیران آن ها برای حل مشکلات است و در این راه از هیچ گونه مساعدتی دریغ نمی شود اما در صورت مشاهده کم کاری مدیران، ناگزیریم به مقوله ترک فعل از سوی آنان، ورود کنیم.

    وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با همکاری سایر مسئولین مشکلات شهرستان به درستی پیگیری و مرتفع شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “بخشی از نارضایتی‌های مردم با کمی وقت گذاشتن توسط مدیران مربوطه قابل حل است”

    1. ناشناس گفت:

      باتشکر ازدادستان محترم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *