×
آخرین اخبار

با پیام تبریک سردار دکتر محسن رضایی بمناسبت سال تحصیلی جدید و با حضور امام جمعه مسجدسلیمان: اهدای کیف و نوشت افزار به دو هزار کودک محروم توسط موسسه خیریه حاج احمد رضایی+تصاویر

  • کد نوشته: 6538
  • ۱۳۹۶-۰۶-۳۱
  • 1911 بازدید
  • پنجمین مراسم سالانه جشن مهربمناسبت آغازسال تحصیلی ۹۶/۹۷به همت موسسه خیریه زنده یاداحمدرضایی مسجدسلیمان برگزارشد.

    با پیام تبریک سردار دکتر محسن رضایی بمناسبت سال تحصیلی جدید و با حضور امام جمعه مسجدسلیمان: اهدای کیف و نوشت افزار به دو هزار کودک محروم توسط موسسه خیریه حاج احمد رضایی+تصاویر

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ دکترمحسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس هیات امنای موسسه خیریه زنده یاد احمد رضایی طی پیامی آِغازسال تحصیلی جدید را تبریک و ابراز امیدواری نمود در سایه تلاش و کوشش فرزندان موسسه در کسب علم و خرد و همت مستمر دست اندرکاران این نهاد خیریه درحوزه های حمایتی بخصوص آموزشی برای صدها کودک محروم اما مستعد آینده بهتری رقم زده شود.

     

    حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان با تقدیر از دکترحاج محسن رضایی و با نکوداشت مرحوم احمدرضایی و تجلیل از زحمات بی وقفه دست اندرکاران این نهاد خیریه با اشاره به بازدیدهای مستمری که ازروند فعالیتهای این نهاد خیریه دارد گقت: برنامه های متنوع این موسسه در کنار برنامه های مشاوره ای می تواندبرای دانش آموزان مستعدتحت پوشش نویدبخش آینده روشنی باشد.

    امام جمعه مسجدسلیمان و خطاب به جمعی از کودکان حاضر در این مراسم گفت: بسیاری ازچهره های موفق امروز جامعه درواقع همان کودکان محروم دیروز هستند که در برابر مشکلات به سعی و تلاش خود ادامه دادند و مدارج درسی و علمی راطی نمودند.

    محمدرضا مکوندی مدیرموسسه نیز با اشاره به جشن سالانه اهدای لوازم التحریر و کیف گفت همزمان نمایشگاه کتاب های کمک آموزشی با عناوین مختلف از ابتدایی تا رشته های مختلف هنرستان ودبیرستان درموسسه درحال برگزاری است.

    وی افزود: واحدآموزش موسسه درطول سال تحصیلی با مشاوره تحصیلی تربیتی و برگزاری کلاس های فوق برنامه درسی در دروس مختلف سعی در ارتقای کیفیت آموزشی فرزندان موسسه دارد.

    دراین مراسم بصورت نمادین به تعدادی ازفرزندان موسسه کیف و نوشت افزار توسط حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان مکوندی مدیر موسسه منصورنیا رییس کمیته امداد نصیری رییس دفترنماینده شهرستان آقای جلیلی ازخیرین اهداشد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *