×
آخرین اخبار

بازديد از خودروهای پیمانکاران بخش خصوصی حمل پسماند
با خودروهای متخلف حمل پسماند برخورد می‌شود

  • کد نوشته: 72097
  • ۱۴۰۰-۰۶-۲۱
  • 334 بازدید
  • با خودروهای حمل پسماند متخلف که نسبت به نظافت خودرو و جلوگیری از نشت شیرابه اقدامات لازم را انجام ندهند برخورد خواهد شد.
    با خودروهای متخلف حمل پسماند برخورد می‌شود

    به گزارش دیدگاه نیوز ، علیرضا اصغری در بازدید از خودروهای حمل پسماند پیمانکاران بخش خصوصی کلانشهر تبریز ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی آنها در پاکیزگی این کلانشهر افزود : با همت و تلاش کارکنان شهرداری، پاکبانان و پیمانکاران بخش خصوصی کلانشهر تبریز به عنوان تمیزترین شهر ایران طی سال‌های مختلف معرفی گردیده که بایستی در جهت حفظ این جایگاه نسبت به پاکیزگی بیش از پیش و نظافت و پاکیزگی خودروهای جمع آوری پسماند دقت نمود.

    مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خاطرنشان کرد : طی بازدیدهای صورت گرفته از کارگاه ماشین آلات پیمانکاران خدمات شهری در برخی از خودروها شاهد نشت شیرابه در سطح شهر هنگام جمع آوری بوده‌ایم که با ارائه اخطارهای لازم و تذکرات موردی پیمانکاران نسبت به رفع إنها اقدام نموده‌اند.
    وی تصریح کرد : پیمانکاران خدمات شهری فعال در شهر تبریز همواره می‌بایست نسبت به اصلاح خودروهای خود و مخازن مربوطه جهت جلوگیری از نشت شیرابه پسماند اقدام نمایند که در غیر این صورت برخورد قاطع و لازم برابر قوانین و مقررات با این خودروها انجام خواهد پذیرفت.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *